miercuri, 27 martie 2013

Quickies

  • Cine a zis ca tpu.ro nu ar fi extrem de util, interesant, de succesuri (sic!), original, mirobolant, mondial, etc., etc.? Adevarul e ca nu stii niciodata cand ai nevoie de o informatie pe cat de simpla pe atat de complicata prin ineditul situatiei. De exemplu: cum se mananca un mango? Cu gura, DA! Asta stie toata lumea, insa CUM, mai exact? Se decojeste, nu se decojeste, cum si cat se decojeste si alte intrebari fructo-existentiale. Va spun tot eu cum sa procedati: cautand pe google! E cel mai sigur. tpu.ro nu detine chiar toti aşii. Oricat de surprinsi ati fi, am dat peste un articol care trateaza acest subiect de-a amanuntul, cu imagini si tot tacamul. Superb! O multime de comentarii.
Mi-am adus aminte de site-ul cu pricina in urma citirii unui e-mail intrat in Spam:

Concurs Implica-te si castiga cu RomanicuPareri.ro, castiga un voucher eMag in valoare de 50 de lei.

Conditii de participare:

- individul trebuie sa detina un cont pe romanicupareri.ro cu date valide

Individul de mine a subliniat ceea ce era de subliniat, iar tu, individule care citesti, nu te mai obosi sa intri in detaliile site-ului trimis spre analiza de individul individ. E aceeasi.. idee ca la tpu.ro. Inutil sa mai dezvolt.

  • La fel de scurt: tu.ro mi-a adus la cunostinta oferta de Craciun

Chiar ma gandeam sa-mi cumpar un brad, zilele astea, tinand cont de vreme. Cui pe cui scoate, nu?

  • VIDEO Ghidul Rutier. Cica ar fi recomandat de Directia Politiei Rutiere, prin urmare e o treaba serioasa.
  • Daca tot am pomenit de chestiuni serioase..

  • Job-uri inca disponibile la Romtelecom. Orase vizate: Bacau, Brasov, Bucuresti (majoritatea), Iasi. Le-am rasfoit pe fuga: studii superioare, 31.03.2013 termenul limita pentru trimiterea aplicatiilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu