joi, 14 iulie 2016

Răspunsul celor de la internity.ro: „disfuncție majoră”

 S-ar putea să nu cunoașteți prea multe despre ceea ce s-a întâmplat pe pagina celor de la internity.ro în seara zilei de 12.07.2016, așa că vă explic pe scurt: prețuri evident „greșite”! Exemplul meu: am dat o comandă pentru un model de Huawei cu 0 RON, smartphone care se vinde pe site, cu reducere cu tot, la evident 529,00 RON. Ratasem oferta de la Samsung Galaxy S7 Edge (329 lei, preț fără abonament), dar mă „mulțumisem”, evident, și cu ceva mai ieftin.

cont facebook mobilissimo.ro

Răspunsul, evident, primit după două zile (via e-mail):

„Stimate client,

Comanda dumneavoastra cu numarul xxxx (n.a.) nu a fost acceptata.

In seara zilei de 12.07.2016, in intervalul orar 18.00 – 23.30, sistemul informatic al magazinului nostru online - www.internity.ro - a suferit o disfunctie majora, preturile unora dintre produse fiind afisate cu valori evident eronate.

Procesul de comanda a fost suspendat si erorile privitoare la preturi au fost remediate. In acest moment site-ul magazinului nostru online este din nou functional.

Comenzile dumneavoastra viitoare vor putea fi acceptate la preturile corecte, urmand ca si pana acum procedura de verificare a conformitatii comenzii si a disponibilitatii in stoc.

Ne pare rau pentru inconvenientul creat si, pentru a va multumi pentru intelegere si sprijin, va oferim un voucher in valoare de 10 euro cu TVA inclus, care va putea fi utilizat la achizitii viitoare pe site-ul www.internity.ro .

Conditiile de acordare si utilizare ale voucher-ului va vor fi comunicate printr-un e-mail separat.

Va multumim pentru intelegere si pentru ca ne sunteti alaturi!

Echipa Internity!”

„Disfuncții” dintr-astea au tot fost și, evident, vor mai fi. O predicție, o cotă ceva pentru următoarea „victimă”?

Later Edit: am luat în calcul și varianta unei sesizări/reclamații. Sunt totuși 5 ore și 30 de minute, iar la ora 18:00, hai 19:00, mi-e greu să cred că nu era nimeni de la ei, la butoane, să remedieze eroarea. Nu știu.. Merg pe prezumția de nevinovăție pentru că premeditarea (citesc un roman polițist de vreo câteva zile!), în astfel de cazuri, dar și pe baza a ceea ce s-a întâmplat la Domo, QuickMobile, ar fi chiar.. penibilă.

Deranjantă ar putea fi lentoarea și candoarea cu care au tratat o astfel de problemă. Le-a luat două zile să trimită un e-mail, și cine știe în cât timp vor E L A B O R A termenii și condițiile unui voucher de 10 EUR, iar pe pagina de facebook nu au postat nimic legat de eveniment, lucru care mă face să zic așa:

Las-o.... băi las-o...
Las-o bă că merge-așa!
Ne-am obișnuit cu ea...
(Marfar feat Tanti Lina - „Las-o bă că merge-așa”)

Încă un Later Edit (20.07.2016): după câteva încercări eșuate de a lansa o comandă pe site (nu mai intru în detalii!!), voucherul de 10 EUR și-a găsit, într-un final, coșul de cumpărături în care să-și „facă de cap”. A fost ca o.. ploaie după o secetă lungă, ca mâncatul unui pepene roșu de vreo 10 kile după ce îl cari vreun kilometru, pe jos, până acasă, într-o punguliță de-aia transparentă, ca o.. Pfff! Gata! Happy End și Doamne-ajută-ne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu