luni, 22 septembrie 2008

Of,of,offtopic

Am si eu parte de off-ul asta. M-am tot legat de el pe unde am scris. Devine plictisitor. Atat de plictisitor incat ma tot uit la ele si nu stiu ce sa le fac.. Sa le sterg? Pe unul cred ca l-am Delete din pagina, desi a ramas un martor al sacrificiului :
Acest articol a fost înlăturat de către un administrator de blog.
E grele! Trebuie multa munca de gradinita sa le explici stimabililor ca aia e buna, aia e c**a. O sa dau cu subsemnatul ori de cate ori am ocazia. De data asta o sa fac rabat, desi ar trebui sa urmez exemplul unor bloggeri si sa impun REGULI. Neah! It's a free country, but
You have the right to remain silent. If you are not silent, anything you say can be held against you in a court of law. You have the right to an attorney. I am going to kill you. Do you understand these rights as I have explained them to you?
Sa vad care va stiti din ce film e citatul..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu