luni, 20 iulie 2009

Unde dai si unde crapa

Stiati ca:
* introducerea gresita a adresei de ejobs.ro redirectioneaza catre CV-uri publice? Nimic ilegal la faza asta. Cine are cont pe site-ul cu pricina stie despre ce este vorba..
Exemplul din imagine: bbb.ejobs.ro. Chestia asta imi aduce aminte ca protectia datelor in mediul online este relativa si, uneori, nici nu trebuie sa te chinui prea mult pentru a accesa alte conturi, fie ele de ejobs (circula intr-o vreme ideea ca le-a fost sparta baza de date confidentiale- o cautare pe google va lumineaza), sau yahoo, asa cum am patit-o eu in incercarea de a ma loga in contul personal prin intermediul telefonului. Pana am reusit sa ajung pe pagina mea de mail-uri, am fost purtat involuntar pe alte meleaguri interzise in mod normal si asta fara sa sparg parole sau mai stiu eu ce.. O persoana rau intentionata ar fi incercat sa profite de ocazie. Eu nu pot decat sa trag un semnal de alarma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu