marți, 13 aprilie 2010

Concurs cu gust de...teapa

Sursa imaginii si implicit adresa site-ului care deruleaza o promotie (a se citi ţeapă) sub acoperisul unei marci de ciocolata:

http://africana.ro/concurs.html.

Asa-zis "Concursul care te indulceste cu premii" mi-a atras atentia in urma cu aproape doua saptamani prin costul SMS-ului (1 EUR + TVA) care conditioneaza inscrierea in promotie si ceea ce pare a fi un Regulament, caruia ii voi face un print screen de aducere-aminte (nu vreau sa dispara intre timp), mai mult decat dubios:

O perioada am uitat de ei. Sarbatori, mini-concediu la tara... Aseara am citit ceva comentarii pe forumul unui site de concursuri gen aici si mi-am propus sa-i sun pe cei de la Kraft Foods Romania pentru a face lumina. Concluzia convorbirii: firma nu are in desfasurare nicio promotie care sa includa ciocolata Africana.

"Vrem banii full, nu spargem banci, sunt filme
Dam tepe ca-i bine si inca tine" Puya, Undeva in Balcani


R.I.P.:si-au luat bagajele si au plecat "Server not found"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu