luni, 27 ianuarie 2014

La picioarele tale

Go to shop: covorase auto si alte cele

Se pare ca vom avea parte de o iarna grea. Deja dupa primele ninsori avem drumuri inchise si numai pericole pe care trebuie sa le evitam in fiecare zi. Chiar daca nu prea este indicat sa mai mergem cu masinile prin oras pe vremea asta, eu nu pot sa renunt la masina mea deoarece serviciul meu este la aproape o ora de locuinta si nu pot ajunge cu mijloacele de transport in comun. Chiar daca nu ar trebui, ma risc in fiecare zi si sper sa nu raman inzapezit pe autostrada. De cand cu zapada, in masina mea este incontinuu numai apa si mizerie, asa ca trebuie sa imi schimb neaparat covorasele. Mocheta e aproape distrusa si nu mai am cum sa o repar. Prefer sa mai investesc 2-3 milioane si sa imi cumpar un set de covorase auto de calitate.
Am cautat pe net covorase Golf si am gasit pe un site de specialitate exact ce am eu nevoie. Imi place ca pe acest site sunt covorase auto pentru orice gen de masina. Preturile sunt foarte bune, iar ca si material pot spune ca setul de covorase pe care vreau eu sa mi-l achizitionez este de cea mai buna calitate. Iata cateva caracteristici care te pot ajuta in alegerea covoraselor perfecte pentru masina ta:
  • se potrivesc perfect la forma masinii si le poti gasi pentru orice model de masina;
  • sunt facute dintr-un cauciuc de cea mai buna calitate care este foarte placut la atingere si nu are un miros urat la fel ca alte covorase facute din materiale sintetice;
  • au margine de protectie pentru a impiedica scurgerea apei si a mizeriei;
  • sunt impermeabile si pot rezista atat la temperaturi ridicate cat si la temperaturi foarte scazute;
  • suprafata este striata pentru a impiedica alunecarea si pentru a retine apa;
  • pe partea soferului sunt folosite intarituri pentru a evita uzura.

Probabil si tu ai cautat covorase de calitate, insa nu ai gasit decat cele dintr-un material sintetic care miroase oribil. Si eu am avut odata astfel de cauciucuri si dupa 2 zile le-am aruncat fiindca aveau un miros intepator de nu puteam sa stau in masina. Imi place ca aceste covorase pe care le-am ales pentru Golf-ul meu pastreaza valoarea interiorului masinii si sunt foarte flexibile. Cred ca am facut alegerea potrivita si de-abia astept sa le primesc ca sa le incerc. Toti soferii care se respecta isi cumpara covorase auto de calitate. Atunci cand intri in masina trebuie sa te simti bine si sa fie cat mai curat. Mie imi place curatenia si covorasele din cauciuc care le-am comandat sunt perfecte fiindca se spala foarte usor. Tu cand ti-ai schimbat ultima oara covorasele din masina si ce fel de covorase ti-ai luat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu