miercuri, 27 ianuarie 2016

Great minds think alike, gen (II)

E ceva în aer! Și nu o afirm numai eu, ci și cei de la  europafm  prin Vlad Petreanu şi George Zafiu - Deșteptarea. Dacă în prima parte am arătat cu degetul spre videoclipul („Nu te-am uitat”) care-i aduce împreună pe Anda Adam și R.A.C.L.A. (doar o joacă de-a mea la acest capitol), în ceea ce privește..

                                

și mai vechea

 
                                

.. lucrurile sunt ceva mai „interesante”.

L-au cam prins cu mâța în sac cei de la postul de radio, au confirmat-o și ascultătorii care au intrat în direct pentru a-și da cu părerea pe seama acestui copy - paste, mai rămâne de văzut dacă e intenționat sau nu (să sape cei care trebuie să sape), sau dacă va rămâne așa cum e.. Una în plus.. ce mai contează?!

Later edit: fiți pe fază! Încep să apară părerile experților. Se duce naibii fenșuiu', dar până se lămuresc specialiștii ce-a fost mai întâi: găina sau oul, oul sau găina, zic eu că, pentru una din părțile implicate, acuzația asta de plagiat chiar e un complement.. pardon, compliment!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu