marți, 12 iulie 2016

Cum aleg pilota ideală?

Din punctul meu de vedere, paturile comode sunt paturile cu saltele bune, lenjerii de pat bumbac egiptean, perne pufoase și pilote din puf și pene de gâscă. Mie îmi plac saltelele de pat mai tari, deoarece am o problemă la spate și e recomandată o saltea mai tare.

Valeron Luna lavanda

În privința lenjeriilor, pernelor și pilotelor, îmi plac cele de pe asternuturisiprosoape.ro. Sunt exact așa cum mi-am dorit și îmi oferă confortul de care am nevoie.

Însă, n-o să vorbesc acum de lenjerii de pat sau de saltele, ci de pilote. Pilotele sunt indispensabile în orice dormitor. Ele oferă confortul dorit în anotimpurile mai reci, fapt pentru care trebuie alese cu grijă.

Nu cred că există o pilotă care să fie pilota ideală pentru toată lumea. Cred însă că fiecare persoană are anumite criterii pentru care consideră ideală o pilotă.
Pentru mine, de exemplu, ideală e o pilotă ușoară. În nici un caz nu îmi este comod să dorm cu o pilotă mare și grea. O pilotă ușoară îmi oferă confortul dorit în timpul somnului. Însă, nu e toată lumea la fel. Știu persoane care vor pilote foarte groase și grele pentru a le fi cât mai comod.

Pentru mine pilota ideală este pilota potrivită pentru lenjeriile de pat pe care le am. Dacă pilota nu intră perfect în învelitoare în nici un caz nu îmi este comod, dimpotrivă.

Totodată, din punctul meu de vedere pilota perfectă este pilota umplută cu puf și pene de gâscă, nu cu tot felul de materiale sintetice.

Dacă mă întrebi pe mine, pilota ideală este pilota Drimko Optima de la Așternuturi și prosoape. E o pilotă exact pe gustul meu.


Dacă vrei să vezi și tu o serie de pilote, intră pe site și vei găsi o mulțime de modele. Prețurile sunt pentru orice buzunar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu