marți, 24 ianuarie 2017

Pentru amatorii de #puzzles și concursuri

Gata cu „amenințările” de concursuri de anul trecut. Trecem la fapte! Mărunțel, ce-i drept, premiul, dar.. din corazon, și ce poate fi mai potrivit decât o.. vorbă mai am să vă zic înainte de a da drumul „mașinăriei”.

Mi s-a părut interesant să încep anul, pe blog, cu ceea ce stă scris în titlu. Am motivul, am mijloacele, ocazia, locul și, sper, interesul vostru.. Plus că s-a mai terminat și cu nebunia livrărilor de Black Friday (o să bag un articol mai târziu și cu niște concluzii nu prea pozitive legate de unele magazine online), ninsorile s-au mai domolit, deocamdată, iar blogul ăsta devenise mult prea.. prea.. prea.. cam așa am zis și eu!

Provocarea arată astfel:



E un puzzle cu dificultate medie făcut cu ajutorul jigsawplanet.com, chestie care, pusă cap la cap, vă va pune în fața premiului pe care îl voi oferi prin tragere la sorți.. cu condiția să respectați câțiva pași simpli, zic eu..

Mecanismul concursului:

Pasul 1: rezolvare/asamblare puzzle. Mie mi-a luat aprox. 8 minute, timp în care rezolvam și o problemă de matematică aplicată în economie, cu operații de înmulțire cu scalări. S-ar putea să vă dați seama destul de repede despre ce este vorba.. Nu-i nicio problemă. Nu mi-am propus să vă țin prea mult aplecați asupra lui. Just for fun, cum ar zice prietenii noștri de peste ocean.

Pasul 2:  cu titlul bifat/ o șansă ați căpătat. Toată lumea are de câștigat în concursul ăsta: It’s not about winning, it’s about taking part, și e ultimul străinez (sic!) pe articolul ăsta. Șansa se va materializa în momentul în care, în formularul de mai jos, îmi veți lăsa titlul a ceea ce ați descoperit în puzzle, timpul pe care l-ați scos, numele și prenumele, conform CI, și adresa de e-mail.


Dacă ai domiciliul în România, dacă ești de acord ca datele completate să intre într-o tragere la sorți efectuată de subsemnatul cu ajutorul random.org (veți primi câte un număr de participare în ordinea în care ați „bătut la ușă”), dacă ești fair play, atunci îmi va face o plăcere deosebită să te contactez pentru a stabili detaliile expedierii premiului, all inclusive. 👍

Termenul limită pentru participarea la concurs: 25 februarie 2017, ora 23:59. Anunțarea câștigătorului/câștigătoarei: 26 februarie 2017, aici, la acest articol. În cazul în care nu voi primi răspuns (reply) în termen de 3 zile calendaristice, voi face o nouă extragere și.. tot așa.

Baftă!

Notă: ideea concursului îmi aparține în totalitate și, în afară de site-ul folosit pentru puzzle (l-am găsit căutând pe google), nu implică.. așa-zise terțe părți. Dacă aveți obervații pertinente sau sugestii.. le aștept cu interes.

Later edit: concursul s-a încheiat! Deși a fost interes în jurul concursului (din statistici citire), a lipsit acel ceva pentru a finaliza înscrierea. Pe scurt, am rămas cu premiul pus la bătaie..

Ne..luat
Vorba aia..

Legendă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu