miercuri, 14 februarie 2018

Zenon

Cum majoritatea oamenilor lucrează acum la birou, devine din ce în ce mai greu să le oferim sfaturi pentru a crea acolo un loc confortabil și relaxant în care ei să își desfășoare activitatea cu succes.
Biroul trebuie sa fie un spațiu liniștit, decorat în așa fel încât energiile să circule liber și angajații să fie foarte productivi. Concentrarea trebuie să fie la cote maxime, iar pentru un randament cât mai mare, decorul devine principalul factor.

Biroul trebuie să fie primitor și foarte curat, să ofere o atmosferă caldă, iar potențialii invitați să se simtă confortabil; spațiul să nu exprime starea de oboseală sau de stres a celui care lucrează acolo.
Este recomandat ca fiecare loc să conțină anumite lucruri, să existe un spațiu special destinat pentru imprimantă, calculator, articolelor de papetarie și celorlaltor obiecte necesare.

Există și anumite tehnici care pot face lucrul la birou mult mai ușor, și anume poziționarea imprimantei cât mai aproape, dacă aceasta este des folosită și îndepărtarea scannerului dacă el este folosit mai rar.
Cablurile trebuie să fie și ele organizate astfel încât să nu producă un deranj sau chiar o posibilă accidentare.

După cum am menționat mai sus, decorul este foarte important, iar culorile încăperii trebuie să fie din gama celor deschise, care pot mări vizual dimensiunea acesteia. Pentru cei care lucrează în domenii artistice, ei trebuie să știe că pot opta pentru culori calde care dau mai mult sens și personalitate locului.

Lumina este și ea foarte importantă, deoarece o încăpere slab iluminată le poate produce angajaților stări de oboseală și somn. Indicat este ca birourile mari să aibă ferestre pe măsură. Pervazurile pot fi decorate cu flori care, în țările din Orient, să aibă anumite semnificații. Bambusul, dracaena și arborele de jad sunt doar unele dintre ele, care, odată plantate în încăpere, aduc prosperitate și belșug.

Când vine vorba de obiectele care pot ușura lucrul la birou, un flipchart și o tabla magnetica sunt exact ceea ce ai nevoie. Ele sunt des folosite pentru prezentări de afaceri sau workshop-uri în diferite domenii.

În concluzie, cei care lucrează la birou ar trebui să știe că toate obiectele din jur influențează atât productivitatea cât și starea de spirit, așa că trebuie să le acorde o mare atenție.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu