vineri, 6 decembrie 2019

Quickies

Știți momentele alea când ai vrea să spui ceva, sau, adaptat locului, ai vrea să scrii ceva, dar ai impresia că: „Toate-s vechi și nouă toate”, „Vreme trece, vreme vine” etc., etc. Ăsta e unul dintre ele.. Fac totuși un rezumat al lucrurilor văzute prin online la prima oră (sic!), în speranța că, poate, veți găsi ceva interesant:


  • vegis.ro, un site care vinde produse naturiste, destul de ok în ceea ce privește prețurile, calitatea produselor, experiența mea de până acum, oferă transport gratuit la comenzile a căror valoare depășește 49 de lei. Valabil doar în acest weekend!


  • Banca Transilvania modifică nește comisioane pă persoană fizică. (detalii .pdf) Din 15 decembrie 2019.


imagine via vox.com









  • globuri de Crăciun (un cadou cu o valoare deosebită, ținând cont și de efortul celui/celei care-l dăruiește de a-l păstra.. întreg până la destinație!)



  • Citesc, mai nou, din scrierile lui Zig Ziglar. Bine că e doar împrumutată (cartea). Mi-am adus aminte de anii `90 (spre final) când am pus mâna prima dată pe o carte care promitea să dezvăluie cititorilor secretul îmbogățirii peste noapte. Sunt în top 7 miliarde cei mai bogați pământeni. Totuși.. Poate la a doua carte îmi voi schimba părerea.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu