miercuri, 17 decembrie 2008

Ana are..portocale

Citez un mesaj recent primit de la operatorul de telefonie mobila : Din ce se trag romanii? 1 = Rate si camioane; 2 = Daci si traci. Trimite 1 sau 2 la 123. Incheiat citatul. De ce l-am primit?! Au dragii de ei un concurs, un concurs care presupune rezolvarea unor teste grila foaaaarte complicate.. ca si cel de sus. M-am bagat. Ce pana mea! Mi-o trag pe buzunarul meu si nu al altuia, costul mesajului fiind de 0,96 EUR cu tot cu TVA.

S-au gandit ei, in intelepciunea lor, sa puna la punct niste intrebari pentru tot omul, sa nu solicite la maxim neuronii platitorului de rand. A iesit o chestie care a starnit (le-am facut propaganda) in mod normal.. rasul lumii. Lista se completeaza cu telenovele, telegondole, lansari de carti in America. Asta cu America a fost cea mai grea. Era ceva de genul: la ce interval de timp se lanseaza o noua carte in SUA? Nu am retinut exact formularea, dar m-a pus sa caut pe google. Am transpirat pentru raspuns!!
Imi place de ei ca sunt amuzanti si nici nu cred ca se chinuie prea mult.

Morala: primele de Craciun au intrat la apa. Sa mai tragem pielea de pe pros.. peri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu