duminică, 6 septembrie 2009

Viaţa la ţară

După aproape o lună şi jumătate de când m-am mutat din Cluj-Napoca City în Floreşti Country, nu am reuşit să revin la unul din obiceiurile pe care prietena mi l-a catalogat drept drog şi obsesie: calculatorul în general, internetul în special. Motivul ţine de lipsa opţiunilor pentru conectarea mult dorită. Am încercat să-mi ling rănile pentru o perioadă scurtă de timp cu pachetul-test de Internet Mobil oferit gratuit timp de două săptămâni de către cei de la Orange: 3,6 Mbps in limita a 500 MB. Abonamentul final, în cazul în care se da verdict pozitiv pentru păstrarea lui, este superior ca viteză şi ca trafic, dar insuficient pentru unul ca mine. L-am returnat după ce în patru zile de utilizare am reuşit să ating pragul de 400 MB, exclusiv din trafic www, fară să mă întind cu download şi alte alea. Nici concurenţa nu stă mai bine. Pas! Aştept să-mi rezolv flotantul pe noua adresă, după care voi bate la uşa celor de la ClickNet, singura opţiune din zonă. Singura care nu presupune costuri "extra- bonus" pentru cablare. Pâna atunci mă voi mulţumi cu bătrânul şi fidelul meu tovaraş de drum, abonament wap unlimited.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu