sâmbătă, 26 septembrie 2009

Oldies But Goldies

"Plăcerea ta, mania noastră!" by cadourimania.ro. Nu am rezistat tentaţiei de a mai face un site-review.. E mai uşor să urmăresti un meci din tribune, nu?! So.. Sub titulatura de Magazin online de cadouri se află şi subiectul acestei scurte incursiuni.
Activitatea lor se bazează pe vânzarea de jucării din pluş, decoraţiuni şi cadouri inedite. Sunt vreo 35 de categorii, dacă bine le-am numărat eu, adunate toate într-o pagină principală cu un design simplist, fără detalii inutile sau prea încărcată aşa cum e pagina mea de blog (am primit critici,deh).

Produse
La capitolul produse ar fi fost binevenită o mai mare diversitate. Chiar şi aşa, am avut plăcerea să descopăr nişte lucruri extrem de interesante. Deja mi-am conturat un wishlist, numai buzunarul să mă ţină.

Servicii
Livrarea gratuită pentru comenzile cu valoare mai mare de 250 RON, posibilitatea de a cumpăra după gustul fiecăruia (online, telefonic) sunt doar câteva din opţiunile existente pe site.

Critici. Recomandări
Nu am înţeles dacă, optând pentru o comandă telefonică, pot suna la numărul afişat 24/24; în Categorii cadouri nu îşi are locul acel "Cum au decorat clienţii noştri" (idee bună, dar greşit plasată) şi ar fi interesantă o cale de comunicare, alta decât prin mail sau telefon, mai exact messenger, sau skype, sau.. Nu e o noutate şi e destul de des folosită.
Pentru că sunt OK per general, i-am primit în blogroll.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu