vineri, 18 iunie 2010

Quickies

La ora asta nu am chef sa scriu mai mult de 500 caractere. Nu e lene. E mai degraba oboseala sau vremea de un galben stins. Am mai bifat un cod, o avertizare meteo, o pereche de jeans plina de noroiul drumurilor neasfaltate de Floresti (Cluj)... Romania!

Titlul imi impune sa fiu scurt.

M-am uitat putin peste concursurile care au legatura cu blogurile autohtone. Nimic nou sub soare. E un deja-vu blogosferic.
Ma abtin de la link-uri bara/slash aratat cu degetul.
Se merge pe ideea: de ce te-ai apucat de scris pe blog si cum te-a influentat acest lucru? Daca dau un search p'aci, in mod sigur gasesc o postare de genul. Poate ca ar trebui sa fac unul, doua, trei sabloane in Word, sa le salvez pe undeva in calculator si, atunci cand mai apare cate un concurs cu tema mult, prea mult discutata, sa-i dau un copy/paste cu mici modificari. Chiar daca nu as lua premiul pentru originalitate, in mod sigur m-as remarca pentru viteza cu care am raspuns "provocarii".

"Dar daca n-ai stiut, astazi e soare in loc de frig
Dar, open your eyes, exact ca-n filme
Ca daca nu te vede nimeni, tu poti sa vezi pe orcine"
Grasu XXL feat. Guess Who – Azi nu

Asta ar fi un aspect pe care m-am gandit sa-l aduc in fata. Al doilea tine tot de concursuri si organizarea lor. Daca unii nu prea mai au idei, altii se intrec in originalitate. Am zis ca nu arat cu degetul?! Am zis! Cum poti face dintr-o sticla de 250 ml., o sticla fericita folosind lemn, hartie si alte materiale? Nu stiu voi ce idei aveti, dar eu am una si cred ca o voi pune in practica. Va fi o sticla cu 15-25% mai putin fericita, insa FERICITA! Promit 15-25% ca voi reveni cu ideea, sub forma de poza, pe blogul subsemnatului.

Pregatesc si eu un nou concurs de criza, asa ca stati pe aproape...

Daca am depasit cele 500 caractere, sa-mi fie cu iertare. E gratis!

LATER EDIT:

aka sticla care si-a insusit titlul de Cea Mai Fericita Sticla de Coca-Cola de 250 ml. Clasamentul se poate vedea aici. Nu am participat. Lucrarile sunt interesante, insa eventul s-a "remarcat" printr-o slaba promovare in blogosfera. Motivele, in momentul asta, chiar nu-si au rostul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu