miercuri, 26 octombrie 2016

Ca să te pot auzi mai bine

Cum perioada și vremea împing la ceva introspecție (bună și ea în viața omului modern), mi-am zis că ar fi cazul să-mi schimb căștile audio (link afiliat) pe care le am acum și pe care ar fi trebuit să le scot la „pensie” cu mai mult timp în urmă. În consecință motivul de mai jos.. Nu de alta, dar trebuie să-i creez minții o oarecare ambianță sonoră suficient de puternică pentru a se lua la trântă cu microclimatul ăsta de octombrie târziu..

Momentan sunt la capitolul încălzire.. auditivă (cu ceea ce, momentan, mai am), dar și vizuală.. cu ceva roșu.

Roses are red, violets are blue, Santa is coming, Dubidubidu..




Una peste alta, cu sau fără cizme, scufiță, costume scumpe, alte accesorii bling-blinguț, culori și scene din videoclipul de mai sus, frames care îmi aduc aminte de filmul  Suicide Squad (2016), piesa mi-a stat și-mi va mai sta o vreme (inclusiv după ce îmi ajung căștile noi) în Playlist.

Închei parafrazându-l pe Platon (nu ăla la care vă gândiți voi): Dacă viața îți dă muzică, tu cumpără-ți căști.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu