vineri, 17 martie 2017

Cartea de vizită perfectă pentru afacerea mea

Când mi-am deschis noua afacere, am avut grijă să îmi comand de la început cărți de vizită. Am intrat pe http://www.carti-vizita.org/ și, cu ajutorul celor de aici, am comandat cărțile de vizită ideale pentru mine.

Dacă și tu vrei să comanzi cărți de vizită, ține cont de faptul că o carte de vizită trebuie să te reprezinte. Ea trebuie să sugereze din start care sunt serviciile pe care le oferi, deoarece astfel va avea mai mult impact.

Un finisaj mai deosebit, o culoare aleasă cu grijă, sau o imagine sugestivă sunt criterii care pot scoate din anonimat o carte de vizită.

Cartea de vizită perfectă este, în viziunea mea, cartea de vizită care arată bine, care atrage prin ceva deosebit. De exemplu, domeniul meu de activitate e domeniul GSM. Am ales o carte de vizită în forma unui smartphone. Arată incredibil de bine și cred că e foarte atractivă.

Apoi, cred că o carte de vizită perfectă e o carte de vizită care conține toate informațiile importante. Cartea mea de vizită conține următoarele informații: nume, prenume, denumire companie, funcția, număr de telefon, adresa de e-mail și site-ul web. Acestea sunt informațiile pe care eu le-am considerat a fi cele mai importante.

Spuneam la început că mi-am cumpărat cărțile de vizită online. Site-ul de pe care le-am cumpărat este un site care aparține tipografiei Tipo Media. Însă, cei de la Tipo Media mai au un site de cărți de vizită și anume INKU.ro. La INKU găsești cărți de vizită mai deosebite, deoarece acestea sunt cărți de vizită de lux. Finisajele sunt deosebite și, în final, cartea ta de vizită va arăta incredibil de bine.

Dacă nu ai încă o carte de vizită, e momentul să dai o comandă. Dacă ai o idee bună, cei de la Tipo Media o pot pune în practică. Dacă nu ai nici o idee, tot ei te pot ajuta să realizezi o carte de vizită perfectă pentru afacerea ta.

Nu uita că o carte de vizită perfectă este o carte de vizită care atrage și care conține toate informațiile necesare. Tu te-ai gândit la un model?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu