miercuri, 1 martie 2017

Producători echipamente auto cunoscuți

De unde putem cumpăra un aparat geometrie roti 3D?

Din cauza unor experiențe nu prea plăcute prin care am trecut personal, în articolul de azi vreau să împărtășesc cu voi de unde putem cumpăra un stand geometrie directie roti 3D?

Aceasta este o întrebare destul de banală și la care foarte mulți dintre voi deja ați răspuns, însă, de foarte multe ori, ne pune în dificultate. Cel puțin, în urmă cu un an, așa mi se părea și mie, atunci când mi-am cumpărat primul aparat geometrie roți 3D.

La recomandarea unui prieten, recomandare pe care, recunosc, nu ar fi trebuit să o iau în calcul, având în vedere că persoana respectivă nu cunoștea acest domeniu al echipamentelor tehnice, am cumpărat un astfel de aparat de la o companie care le recondiționa. Adică erau echipamente la mâna a doua, însă recondiționate, se verificau ce “bube” aveau și se reparau.

Așa că din dorința de a economisi niște bănuți, am făcut una dintre cele mai mari greșeli, deoarece banii pe care i-am dat pe el, i-am pierdut!

Aparatul prezenta niște erori mari, nu puteam să reglez unghiul de fugă în mod corespunzător, aveam clienți care se întorceau la mine și erau nemulțumiți, dar pe bună dreptate.

Nu puteam să continui pe linia aceasta așa că mi-am asumat greșeala și am trecut la faza următoare, cea de cercetare și de documentare în ceea ce privește achiziționarea unui stand geometrie directie roți 3D..

Așa am început să mă documentez despre Reihmann, un producător cunoscut și al căror echipamente, cu siguranță, le-am văzut în marile service-uri auto.

Mi-am cumpărat un aparat geometrie de la ei, de care sunt extrem de mulțumit! Nu se compară cu cel vechi din punct de vedere al eficienței, dar și al calității.

Vă recomand să faceți alegeri înțelepte chiar dacă aceste alegeri sunt mai scumpe; pe termen lung se merită și vă veți acoperi investiția.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu