marți, 28 aprilie 2009

Feedback negativ

Studiu de caz:

Editia PDF GRATUITA a ziarului ProSport, asa cum apare ea pe prosport.ro , editie care AR TREBUI sa fie accesibila IN FIECARE ZI LA ORA 17:00. Faptul ca scriu "pestrit" e cu directie.
Din experienta mea on-line stiu ca milostenia asta a lor nu a fost atat de GRATUITA. In fine! SOC! GRATUIT LA ORA 17:00. De cateva zile mi-am facut obicei sa intru pe adresa cu pricina, in ideea sa imi scot numerele si numele norocoase aka Valiza cu Bani. Cum e criza, facem economie! Se pare ca si ei cunosc acest aspect. Bingo! Premiile se pot revendica pana in ora 18:00. Deci.. tinem prostimea (se cheama a baga cuvintele in gura - mea culpa) cu Refreshul-ul pe pagina pana se oftica si suna sa intrebe de ce nu se respecta programul; le bagam o scuza: "Colegii care se ocupa de problema, updateaza mai greu site-ul. Voi vorbi cu ei." si ziua buna. End of the story! S-a rezolvat ceva? Azi am reusit sa deschid toate cele 16 pagini PDF numai dupaaaa?? Ghici, ghicitoarea mea..Dupa ora 18:00. In alte zile a fost mai repede, dar daca ar fi sa respect principiul sfertului academic as fi prea..german. Asa sunt roman, si ma leg de niste tantari pe care ii transform in armasari. Teapa pentru cei care obisnuiesc sa planga dupa Valiza pe motiv ca stau la tara sau ca nu au mai apucat editia din ziua X. Penibil! O faza si am terminat cu balada asta: merg la un chiosc de ziare sa cumpar un Click in perioada cand aveau in desfasurare ClickMania. Vanzatorul imi spune ca s-a terminat. Ok! Am cerut altceva si am ajuns la un total de aproximativ 5 RON. Vazand ca nu ma intereseaza concursul celor de la Click, omul s-a razgandit. Avea si Click-ul. Motivul: vanzatorul era suparat pe faptul ca lumea cumpara numai ziarul cu pricina si nimic altceva. E foame de bani..

Later Edit 02.05.2009
M-am hotarat sa pun in pagina si un screenshot al modului cum se respecta un program. Importante in imagine sunt 1/1 si 7:12 PM.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu