joi, 9 aprilie 2009

Solutia eStores

Articol participant la concursul  estores premiaza bloggerii
"eStores a fost gandit ca o platforma completa pentru comertul electronic. Interesul nostru nu este doar sa vindem niste pachete de servicii, ci sa educam piata. Punem mare accent pe comunicarea si legatura stransa cu clientii prin idei de afaceri, forumuri de discutii si manuale gratuite de comert electronic. Consultantii nostri sunt la dispozitia investitorilor prin telefon, email, Yahoo! Messenger si Skype", a spus reprezentantul eStores.ro.
din holisun.com/blog/ citare.

Le-am intors/citit/verificat pagina pana m-am lamurit. Voi incerca in cateva randuri, suficient de cuprinzatoare, sa aduc in lumina si alte aspecte, altele decat un articol copy-paste cu machiaj.

Aspect site

Cum nu ma pricep la web design, ma multumesc cu firimiturile neinitiatilor.So..nu s-au complicat in detalii inutile, nu aveau de ce. Template simplu, aerisit, categorii/subcategorii usor de accesat; nu am avut probleme/erori la incarcarea paginilor.
Nota: 8/10

Oferta

Magazine virtuale, comert electronic, solutii pentru afaceri online.. Vechea poveste legata de avantajele/dezavantajele acestui business. Am scris despre plusurile si minusurile sale, deci nu ma voi repeta. E o piata in formare la noi, dinamica, in care e usor sa construiesti pe un schelet deja existent. Online almighty! Diferenta o face ideea inovatoare sau originalitatea.

EStores  isi propune sa sustina ideea. Au avut si au o serie de initiative sub umbrela Holisun, initiative prin care si-au facut simtita prezenta in mediul virtual (cateva articole-prezentare).
Dintre cele trei pachete furnizate de companie, Start-up, Professional si TopCommerce, cel mai bine vandut a fost anul trecut pachetul Professional, datorita faptului ca IMM-urile sunt interesate in mod special in a acoperi noi nise, iar Internetul le ofera din plin aceasta posibilitate..

Detaliile, preturile pachetelor se pot studia pe site-ul in cauza, alaturi de cateva exemple dintre "cele mai bune magzine virtuale ale noastre" adunate intr-un Portofoliu, ocazie cu care am dat peste un "Oops, we can't open practic.all4him.ro" si "Oops, we can't open all4him.ro". Nu am stat sa caut "buba", dar strica asocierea cu cele mai bune, care "magzine" vor fi preludiul a ceea ce urmeaza..
Sa nu uit de nota: 8/10.

Maruntisuri:

1. Tehnici de promovare este de aici mi-a placut cel mai mult. Care este graba. Scuzabil, dar edit-abil, cu mentiunea ca sunt mai multe greseli in scriere. Unele.. amuzante.

2. Actualizari. Sunt cateva noutati aparute in legislatie, care ar trebui bifate si pe site in spiritul informarii potentialului client.

3. Nota bene pentru initiativa de sprijinire a conservarii naturii. 

Cu asta pun punct. Imaginea de ansamblu este buna. Am trecut peste Zen Cart si alte sisteme pentru suportul tehnic si am cautat sa vin cu sugestii, corectii, atat cat imi permit cunostintele in domeniu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu