miercuri, 8 aprilie 2009

Noutati

1.
Ce este okBlog.ro ?
okBlog.ro este o retea sociala pentru bloggeri, cat si un catalog al blogurilor romanesti. De acum bloggerii beneficiaza de un partener de incredere care se ocupa de promovare si se vor putea ocupa mai mult de propriul blog.

Pentru bloggeri, okBlog.ro creste numarul de vizitatori iar pentru cititorii de bloguri, okBlog.ro ofera posibilitatea informarii obiective.

sursa:okblog.ro

Nu ma dau in vant dupa retelele sociale, fie ele si pentru bloggeri, dar mi-am facut simtita prezenta mai mult din dorinta de a citi bloggeri din zona mea. Site-ul este in Beta, s-ar impune niste modificari in alegerea culorilor plus niste chestii de efect in asezarea elementelor in pagina.

2.
TotiPentruUnu.ro se doreste a fi locul unde iti poti intreba prietenii pe care nu i-ai intalnit inca.
sursa: tpu.ro
Daca o tin asa o sa ajung sa afirm ca m-am apucat de un nou gen de critica- critica de site. Are si asta un loc intre celelalte arte.
Despre ce, cum, cand, unde, cat..
Daca v-as spune poate ca nu v-ar gadila curiozitatea. Garantez descretirea fruntilor cu intrebari de genul: "Cu ce sapun te speli la cur?" sau "Daca am avut 2 parteneri la diferenta de 1 saptamana, poate sa semene copilul cu amandoi?"
Recomandare: Mozilla Firefox. In IE da ceva eroare la deschiderea paginii de start.
Linkuri catre cele doua www gasiti bonus/exclusiv/extra in stanga paginii (pana la noi modificari).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu