sâmbătă, 16 mai 2009

Host Club

Invitatia de a scrie despre acest concept de provenienta japoneza mi-a fost facuta de Dorin in urma cu ceva timp. Azi mi-am facut timp sa scriu una alta. Printre ele, am facut loc si acestui subiect, iar bonus am adaugat-o pe Nemesys cu al ei blog in Lista de vecini. Prima vecina!
Un Host Club consta intr-un local in care clientii, la venire, au posibilitatea de a-si alege o 'gazda' dintr-un catalog, pe baza descrierii lor, de obicei de sex opus, care va avea datoria de a se ocupa de client pe toata durata sederii sale in local.
sursa: lovehostclub
Nu mi se pare o "afacere" grozava, dar asta e o parere personala. Pentru genul asta de distractii prefer cercurile de prieteni, caminul familial in care imi permit niste discutii si momente pe care nu mi le-ar putea oferi o gazda dintr-un Host Club. Nu stiu.. E ca si cum as vorbi despre un film fara sa-l fi vazut, deci ma abtin de la a-i pune o eticheta definitiva. As fi curios de parerile celor care au incercat asa ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu