sâmbătă, 12 februarie 2011

Zi de zi. Birotica, papetarie

Birotica, papetarie - OfficeSupply.ro

OfficeSupply.ro, dupa cum v-ati dat seama (repetitio mater SEO est), se ocupa de nevoile noastre in materie de birotica papetarie si nu numai, daca e sa ne uitam la Categorii (vezi site). Partea care ma "doare" cel mai tare in momentul asta, este reprezentata si divulgata atat de obsesiv de titlu si subtitlu. Oricum, nu ma voi abtine de la o scurta analiza a starii de functionalitate a site-ului.
Pe parcurs le voi imbina, le voi aduce in fata voastra intr-un mod cu care v-am obisnuit deja.
Acum... pe partea de birotica, papetarie nu ar fi prea multe noutati. Stim cu totii importanta lor in viata de zi cu zi, fie ca ne referim la viata noastra personala, fie ca vorbim despre nevoile firmelor sau de multe alte domenii. Aria de acoperire este larga, iar gama de produse si magazine specializate este pe un fagas ascendent. Concurenta este si ea una destul de acerba pe segmentul vizat, asa ca mi se pare normala intrebarea: de ce sa cumpar online, din moment ce piata (in forma clasica) e suprasaturata? La intrebarea asta nu va pot oferi un raspuns in cunostinta de cauza, cu detalii concludente pe seama experientei personale. Pot doar trage concluzii la ceea ce se poate observa prin fereastra cautarilor online. O prima incercare arata cam asa: "Aproximativ 781.000 (de) rezultate". Pe cei de la officesupply.ro am avut placerea sa-i descopar intr-un top 10 al rezultatelor, insa asta nu este suficient pentru o afacere care se vrea in lista de parteneri a unor firme devoratoare de papetarie, birotica, consumabile, echipamente si periferice, medii stocare, mobilier, etc., etc. Mediul asta este o adevarata jungla, iar daca pe la inceputul anului trecut citeam despre un pionerat in domeniu, in momentul asta asistam la o adevarata ofensiva de oferte.
Revin la intrebare. Raspunsul se afla pe pagina lor si e structurat, in momentul asta, sub forma a 8 motive din care dezvalui doar trei: diversitate produse, preturi negociate (asta e tare!), suport vanzari. Restul raman a fi bifate de voi, alaturi de promotii, posibilitati de angajare.
"Ambalajul" in care se infatiseaza este unul destul de aerisit, cu aspect de portocala. Daca va plac portocalele, sigur va va placea culoarea aleasa.
Ce as schimba pe-acolo - v-am spus deja ca ma voi lega putin si de functionalitatea, designul site-ului- sunt elementele care tin de messenger, de slogan, site map, Despre noi ("Paradoxul papetariei" la puterea deja-vu). Bonus as recomanda (boala grea) putina promovare pe retelele de socializare, concursuri, listarea pe site-urile cu state mai vechi in compararea preturilor. Ce-i ieftin, la buzunar ii place! La ceea ce am cautat (keywords: birotica, papetarie, mai mult papetarie) am descoperit un pret mai bun la ei fata de ceea ce oferea concurenta, si ea destul de slab reprezentata la aceasta categorie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu