miercuri, 14 decembrie 2011

Lucruri mici care te fac sa te simti MARE

One Way Ticket

Subscriu si eu la campania de promovare a introducerii de propuneri sunteuropean.ro intr-un mod incredibil de simplu. Daca s-ar face un clasament crescator al motivelor expuse pe site-ul mentionat, plecand de la cel mai microscopic loc, lucru, proiect, etc., adus la cunostinta celor interesati de subiect, cu siguranta as ocupa un loc fruntas. Sa nu credeti ca nu am fost tentat sa aplic metoda lui Donald Trump: "As long as your going to be thinking anyway, think big.". Clujul nu duce lipsa de surse si resurse. Si totusi..

Sa va explic in cateva randuri cum sta treaba cu biletul din imagine. Bucatica asta de hartie care vegeteaza de cativa ani intr-unul din compartimentele portofelului, reprezinta dovada primei iesiri din tara pentru o perioada mai lunga de timp. A fost o saptamana in care am reusit sa inteleg putin din ceea ce ne diferentiaza si ceea ce ne uneste de o mica parte dintr-o Europa la care am aderat cu Cartea de Identitate. Pentru mine a devenit o ancora in timp, un punct de referinta daca vreti, fata de care pot asocia alte si alte ganduri.

Nu stiu.. As vrea sa va spun ca mini-vacanta din Italia a produs niste schimbari fenomenale, ca mi-a deschis ochii si alte dulcegarii dintr-astea superficiale. Nu a fost asa. Inainte de a afirma ca suntem europeni, trebuie sa fim mandri ca suntem romani (cu o floare nu se face primavara!), iar asta e greu de schimbat in sensul bun al cuvantului. E o eticheta care atarna greu cateodata.

S-ar putea ca voi sa aveti argumente mai solide in sprijinul ideii promovate de sunteuropean.ro. Daca este asa si dispuneti de suficienta inspiratie si energie pentru a le asterne online, puteti castiga, pe langa aprecierile celorlalti, un week-end la conacul Kalnoky.

Nota: cu acest articol reiau participarea mea in cadrul campaniilor Blogal Initiative.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu