marți, 20 decembrie 2011

Votul din finala #BlogWars a mers catre..

.. articolul Paper Book Cameleon! A fost o competitie interesanta, chiar daca am privit-o mai mult de pe margine, din pozitia unui jurat atras intr-un joc al sanselor. Suficient de interesanta incat sa afirm ca mi-a placut mai mult decat ceea ce s-a desfasurat in paralel..

Ce-i drept mi s-a parut putin mai grea, insa mai echilibrata din mai multe puncte de vedere. O poveste pe seama careia nu ma voi intinde in detalii. Voi incerca sa justific, in schimb, pret de cateva cuvinte, votul acordat articolului spre care v-am oferit link la inceput de drum.
Ce m-a determinat sa iau aceasta decizie? Pai, lucrurile sunt cat se poate de simple, din punctul meu de vedere: incadrarea in tema aka "Laptopul peste 10 ani". Nu am stat sa fac filosofii, nu am avut de impartit nimic cu nimeni, am incercat sa nu fiu subiectiv. Mi-au placut amandoua articolele, atat cel de pe blog.alter-ego.ro, cat si cel de pe soacra.eu, insa balanta a inclinat in favoarea primului.

Inchei si eu cele cateva saptamani de campanie prin agatarea "armei" in cui si prin cateva cuvinte in care imi afirm admiratia pentru munca tuturor. Felicitari si.. Fall Out!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu