joi, 1 decembrie 2011

SuperBlog 2011. Organizatori

Desi sunt putin in intarziere cu acest articol din cadrul SuperBlog 2011, trag tare pentru ca la linia de FINISH stau cei din echipa pcnews si SwissPlan.biz, asteptand concurentii cu ceva racoritoare pentru improspatarea spiritelor.
A fost o competitie destul de interesanta, cu bune si cu rele. Oricat de mult ne-am stradui sa iasa bine, vor aparea intotdeauna situatii mai tensionate. Asa-i in locurile mai aglomerate. Te mai calca unul pe picior, altul mai scapa cate un cot in burta vecinului din spate si tot asa, antrenandu-i pe toti intr-o imbulzeala care cere varf..

Scriam la inceputul "maratonului" ca e un aspect pe seama caruia sunt multumit si o faceam gandindu-ma la lungimea regulamentului. Nu-mi plac regulamentele stufoase. Pe la jumatate incep sa ma plictisesc, sa sar din randuri, omitand uneori in acest proces tocmai acele lucruri care s-ar fi putut dovedi utile in intelegerea anumitor aspecte. Sunt patit. Graba strica treaba!

Ce as schimba in regulament?

Buba nu tine neaparat de schimbarile de continut. Formularea lui este una destul de simpla, clara si cuprinzatoare. Probleme apar in momentul in care se trece la interpretarea lui, sau, si mai grav, la nerespectarea lui. Eu unul m-am abtinut de la anumite comentarii si chiar nu am avut atat timp incat sa stau sa analizez fiecare articol pentru a gasi acele grozavii care incalcau niste puncte si liniute cu care am fost de acord la inceput de drum. Idee care ma vizeaza si pe mine..
Schimbarea trebuie sa vina si din partea noastra, a bloggerilor.
In ceea ce priveste sponsorii, am mai spus-o si o repet. Stiu ca nu intra in obligatiile lor, insa putina implicare din partea onoratului juriu ar aduce un plus de valoare actului creatiei blogosferice.

Intr-adevar! Desi am asezat-o pe o pozitie fruntasa in topul 5 personal al platformelor cu care am lucrat cel mai mult in ultima vreme, platforma pe care se contabilizeaza toate capodoperele noastre necesita niste imbunatatiri care tin de link-uri, in prima faza.

Ce as pastra?

Lungimea articolelor, in forma actuala. O limita maxima de 600 de cuvinte (+/- 10%) mi se pare mai mult decat suficienta pentru a insira/dezvolta cateva idei. Poti spune concentrat in 25 de cuvinte ceea ce altii nu sunt in stare sa spuna in 2000 de cuvinte. Nu e o ingradire a spiritului creativ, ci o binecuvantare atat pentru sponsori cat si pentru cei care mai lucreaza si la alte proiecte ori au alte prioritati care se intind si in offline. Nu ma faceti sa stau cu ochii in calculator pana la 02:00 noaptea, pentru ca s-ar putea sa va trimit factura de la oftalmologie.

Voi reveni asupra subiectului in masura in care voi considera ca am omis ceva important. Le multumesc si eu celor care pun suflet in organizarea si buna desfasurare a concursului si mai tin sa-i felicit pe toti concurentii pentru rabdarea si perseverenta de care au dat dovada. Sa fiti iubiti!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu