miercuri, 30 noiembrie 2011

SuperBlog 2011. Parteneri media

Ajuns la etapa cu numarul 32 din SuperBlog2011,  imi voi arunca putin privirea in tabara celor care au fost un fel de Sfatul Batranilor. S-ar putea ca unii sa vi se para mai potriviti acestei incadrari decat altii. Depinde de interesul si statutul pe care il are fiecare. Am atat de multe in comun cu ei incat nu stiu cu cine sa incep, astfel incat sa nu creada cineva ca ordinea aleasa este un criteriu ce ascunde nu-stiu-ce intelesuri dubioase. Departe de mine aceste ganduri. Ca sa nu fie discutii, prefer sa o iau in ordinea inversa celei alese de catre echipa care a pus la cale enuntul acestei etape, desi e putin improprie aceasta incadrare.




In incercarea de a scrie cateva cuvinte despre fiecare in parte, voi scoate in evidenta, pe cat posibil, acele lucruri care ar face lumina asupra "statutului" pe care il are fiecare raportat la ceea ce se intampla in mass-media si respectiv in blogosfera din Romania.

LexaVerzes.ro - primeste distinctia "Blogul, bratara aproape de aur" pentru realizarile din anii trecuti: locul 8 la SuperBlog 2008, locul 2 la SuperBlog 2009, locul 3 la SuperBlog 2010, locul 5 la BlogWars 2010. E o prezenta destul de interesanta in online. Daca ar fi sa ma refer la blogul pe care il detine as zice ca scrie putin si bine.

Obisnuit.eu - Citindu-i articolele am vrut sa-i acord o nota de inspiratie tehnologica. Asta a tinut pana am dat de "Îți palce blogul? Fă-mi cinste cu o bere :D" Hmmmm! Cuvantul magic mi-a deschis asa o pofta de.. versuri. M-am oprit intr-un final la distinctia "Sunt mai tare ca sabia lui Zorro". A facut o figura frumoasa anul trecut scriind articole destul de bine elaborate. Sa-i dam Cezarului ce este al Cezarului.

MoneyWatch.ro - Castigator al editiei din 2009. Parca a fost ieri.. Incearca, prin blogul detinut, sa transmita o parte din experienta sa de viata. Imi place optimismul sau. Si totusi.. La mai multe articole, Bogdane! Sa nu uit de distinctie: "Tu cu cine faci business?".

PRwave - "strategii de imagine si relatii publice coerente" spune suficient de multe despre domeniul pe care il vizeaza. Se disting prin complexitatea serviciilor oferite. Pentru o mai buna intelegere a meseriei, sfatul meu e sa incerci sa vezi filmul The King's Speech.. asta daca nu l-ai vazut pana acum. Catre ei merge distinctia: "Cu o piatra nu devii orator!".

MediaLOOK - In cateva cuvinte: comunicate de presa, SEO. Functioneaza ca un centru de relatii media, inlesnind accesul tuturor la tot felul de informatii de interes general. Distinctia: "Un motor de cautare spala alt motor de cautare si impreuna traficul".

121.ro - comunitatea femeilor senzationale. Un site plin de informatii ce acopera diverse domenii. Cred ca "Unde-i una, nu-i putere. Unde-s doua, puterea creste" li se potriveste destul de bine.

Photo Magazine - O pasiune e o pasiune. Am trecut cu privirea prin galeriile existente pe site. Lucruri faine se intampla pe-acolo. Merita sa le treceti pragul. Le acord distinctia: "Pofta vine.. fotografiind".

Connect - telecomunicatii si internet in primul rand, concursuri in al doilea rand. Ce sa fie, ce sa fie? "Dai un connect si stai in fata".

RadioLynx - o echipa cu suflet mare si cu asta cred ca am spus totul. Pentru implicarea in blogosfera, pentru prezenta destul de activa in cadrul concursului SuperBlog, le acord "Magna Cum Laude". Sa o tineti tot asa!

TVR - Zon@ IT - Am avut un deja-vu legat de tema site-ului. Cred ca stiu unde am mai vazut-o. Pe scurt, ofera informatii despre gadgeturi, jocuri, photo-video, si altele. Mi-a placut stilul relaxat de redactare a articolelor. Ultima distinctie, dar nu cea din urma, merge catre ei: "Cat ai zice gadget".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu