vineri, 4 noiembrie 2011

Catalogul #evoBlogger

Stiati ca... Zilnic, avem in jur de 70.000 de ganduri. Cel putin asa au zis cei care au avut rabdarea necesara sa le numere. Punand asta in contextul campaniei de promovare de pe blogul lui Dragos ( haotik.ro ), iese ceva interesant. Daca un blogger obisnuit poate rula cifra de mai sus, care e autonomia unui #evoBlogger? Cred ca iti pot citi gandurile, Brainiac mic si rau ce esti! Sunt aproape sigur ca te-ai gandit la ceva scena care include un aparat sci-fi cu multe fire, butoane, luminite si omuleti sau robotei verzi in genul celui din imagine

Android Froyo


Daca tot l-am adus involuntar in peisaj, robotelul verde cu gen incert inca, exista de putina vreme ( cred ca 2007 e anul de lansare a platformei ), iar despre evolutia lui/ei faceam o previziune subtire intr-un articol din 2008 - Evolutia tehnologiei in ultimii 10 ani. Rolul pe care il are in articol nu e tocmai cel de care va scriam mai sus ( nu prea poate fi incadrat unui personaj gen Victor Frankenstein! ).


Spune-mi cu ce tableta te-nsotesti, ca sa-ti spun ce sistem de operare folosesti. Nu stiu daca am nimerit jocul de cuvinte cel mai potrivit, insa el ma va ajuta sa te introduc intr-un wishlist facut pe evomag.ro, magazinul virtual preferat al evoBloggerilor. Nu sunt pretentios. M-am oprit la  Portabile -Tablete, la Galaxy TAB mai exact. Mi se pare accesoriul cel mai potrivit unui om care isi petrece mare parte din timpul alocat online-ului scriind articole, participand la discutii pe retelele de socializare fara a fi limitat la spatiul oferit de un desktop sau laptop. Mobilitatea e puctul forte ale acestui tip de gadget, iar specificatiile tehnice si feedbackul pozitiv primit de la clientii care l-au achizitionat il recomanda.

Tablet-appeal

Experienta mea legata de Samsung nu e una relevanta in domeniul high-end, dar daca ar fi sa ma refer exclusiv la brand, trebuie sa dezvalui ca nu am fost un fan inrait. A avut multa vreme statutul de "mai ieftin ca Nokia". Avantaje si dezavantaje de-o parte si de alta. Parerea asta s-a schimbat destul de mult in ultima vreme si nu e efectul evenimentelor legate de fabrica de la Jucu. Inca ma bucur de un model produs in una din fabricile producatorului finlandez.
Au fost mai "vizibili" pe piata,au primit review-uri destul de bune, au practicat preturi competitive. Oricum, lupta se va dovedi destul de interesanta pe viitor, cele doua tabere, plus altele care tin pasul impus de principalii jucatori, investind in proiecte din ce in ce mai inovative.
Segmentul acoperit de Samsung e unul destul de dinamic. Trebuie un ochi mai bine antrenat decat al meu pentru a pune la incercare furcile caudine ale testelor comparative.
Singurul argument, viabil si realist, pe care vi-l pot oferi in momentul asta e cel al numarului de comentarii si stelute oferite pe pagina evomag.ro dedicata produsului. Sunt atat argumente pro cat si contra care, alaturi de descrierea detaliata oferita de site,  m-au ajutat sa trag o concluzie in favoarea promovarii lui aici cat si in viitoarele discutii pe teme convergente.

Cateva idei la final de articol

Clar, blogosfera poate ajuta atunci cand vrei sa trimiti un mesaj. La fel si retelele sociale. Daca mai "condimentezi" putin cu promotii,concursuri, efectul e destul de intens statistic vorbind. Ce se intampla dincolo de aburii victoriei e cu totul alta poveste. Una care ar trebui sa atarne destul de greu atunci cand, ca organizator, incerci sa vezi in perspectiva. Nu detin reteta-minune. Pentru asta mi-ar trebui putin mai multe cunostinte de marketing si o mai buna capacitate de analiza. Ne-am obisnuit sa lucram cu ceea ce avem deja. Creativitatea ar trebui sa fie un proces care sa functioneze in ambele sensuri, iar constientizarea acestui lucru, implicit punerea lui in practica va fi in avantajul celui care vrea sa castige mai mult decat un procent intr-un tabel de sfarsit de an.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu