miercuri, 23 noiembrie 2011

Pic cu pic se face lacul

Un parteneriat solid se construiește în timp, cu suișurile și coborâșurile de rigoare. Am fost destul de atent la ceea ce s-a întâmplat în blogosfera ultimului an, la implicarea unor firme în facerile 2.0 și.. trebuie să recunosc faptul că nu de puține ori am fost plăcut surprins de anvergura inițiativelor. S-au întâmplat lucruri faine și în mod sigur se vor mai întâmpla. Câteva dintre ele s-au petrecut în jurul unuia dintre sponsorii SuperBlog2011, competiție în cadrul căreia îmi fac și eu simțită prezența de ceva timp încoace. Când scriu asta mă gândesc la Autonom Rent-a-Car, la rolul activ pe care l-au avut în organizarea și buna desfășurare a evenimentelor #prinSibiulmeu și Cluj Brands Tour.

Despre cele două, scopul lor, despre momentele plăcute, învățămintele, impresiile, concluziile rămase pentru viitor, puteți citi mai pe larg deschizând blogurile celor care au avut plăcerea să participe. Nu vreau să dau exemple pentru că s-ar putea să uit pe cineva. E o „afacere” în care google se descurcă foarte bine.

Ceea ce vreau eu să bifez prin intermediul acestui articol sunt acele elemente care pot sta la baza viitoarelor acțiuni de mobilizare, într-o mai mare sau mai mică măsură, a blogosferei. Urmează lista cu marcatori:

  • Mesajul, sigur există unul, ce urmează a fi transmis receptorilor trebuie să fie unul consistent. Cel care îl generează (emițătorul) e direct interesat, avantajat de puterea lui de a produce un răspuns pe măsura interesului său. Cu cât mai mult feedback pozitiv cu atât mai bine. Dacă ar fi să fac o apreciere a direcției adoptate de catre cei de la Autonom, aș zice că e cea mai bună trasă.
  • Mi-ar plăcea să-i văd pe afișul a cât mai multor campanii de responsabilizare a șoferilor în trafic. Astea nu sunt suficiente niciodată. Ca blogger și șofer, unul mărunt pe ambele fronturi ce-i drept, mi-ar plăcea să susțin o astfel de inițiativă.
  • Degeaba stabilim punți dacă nu le și întreținem. Am un fix, mai nou, cu rețelele de socializare, lucru care mă va face să scriu, în viitorul apropiat, un articol pe tema companiilor cu care am avut cea mai bună colaborare via twitter și facebook. Oricât am blama „stupii” ăștia, uneori, se pot dovedi de un real folos.
  • Nu sunt pretențios. Aș vrea, totuși, să cred că vor avea suficientă răbdare astfel încât să ne citească, noteze și la anul.
Am avut la un moment dat tendința de a oferi câteva sugestii legate de organizarea site-ului. Mi-am dat totuși seama că nu scriu un review, deși nu e o idee rea. Le păstrez, deocamdată, pentru alte ocazii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu