marți, 22 noiembrie 2011

Hypermoda

Moda - o ecuatie cu mai multe necunoscute?

A ma pune sa fac o evaluare a tendintelor din moda.. Stiu si eu.. Sa vorbesc de culori si combinatii de culori, de accesorii, e ca si cum m-ai pune in fata unui tablou de Pablo Diego José Francisco de Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Martyr Patricio Clito Ruíz y Picasso Lopez (Pablo Picasso, mai pe scurt). S-ar putea ca linistea si tacerea mea pe marginea subiectului sa te faca sa crezi ca provine dintr-o stare adanca de meditatie asupra valorilor sale intrinseci sau.. nu. Prefer lucrurile simple. Nu port accesorii, nu stiu care este culoarea sezonului, caut sa cumpar acele haine in care ma simt bine chiar daca vizual (pentru cei cu ochiul format) nu e cea mai buna alegere.
Se mai intampla sa am cate o iesire din ritm, insa asta nu tine in totalitate de mine. Unii s-ar putea sa inteleaga.. altii nu. Daca ar fi sa ma incadrez intr-un stil vestimentar anume, cel clasic mi se potriveste cel mai bine.

Preferinte vestimentare si locatii de shopping

Pentru primul aspect, cred ca am oferit un raspuns destul de transant in randurile de mai sus. Daca nu ma credeti, va pot face o poza cu ceea ce se afla in dressing. Nimic tipator, culori uni, costume, plictisitor. In privinta locatiilor de shopping sunt un adept al cumparaturilor langa casa. Nici ca se putea o vecinatate mai buna decat cea cu un centru comercial!
Cand avem mai mult timp la dispozitie sau ne-am plictisit de anumite magazine, mai tragem o fuga prin zonele comerciale ale Clujului. Colindatul magazinelor de imbracaminte, incaltaminte e si el un sport national. Un campionat sta sa inceapa din clipa in clipa, iar barbatii sunt cei mai nerabdatori.

Confectiile din hypermarketuri

Mi-am propus sa fiu sincer la capitolul asta.Nu e punctul lor forte, iar cand spun asta ma refer la sortimentul pe care il ofera. Nu pot concura cu magazinele de specialitate si nici nu cred ca o vor face vreodata. La capitolul calitate se sta destul de bine. Cel putin din punctul meu de vedere. Ori de cate ori mi-am cumparat ceva ce mi-a placut/trebuit, nu am regretat ulterior. Totul e sa stii unde sa te uiti, sa prinzi momentul, sa fii atent la promotii, pliante. Din experienta afirm ca lucrurile bune se epuizeaza extrem de repede.
Preturile (aici cred ca multi vor aproba) sunt putin mai mari decat in alte magazine, dar din nou revin la ceea ce am spus mai sus.. Calitatea costa. Nu voi sta acum sa iau la bani marunti marcile comercializate. Pentru asta va trebui sa mergeti personal intr-un hypermarket gen real,- si sa faceti pe-a criticii de moda. Cu un drum s-ar putea sa va faceti o idee pe care sa mi-o impartasiti si mie, mai ales ca am intrat deja in febra cadourilor pentru ocazii speciale. Eu unul dau startul putin mai repede..

Articol participant la concursul SuperBlog2011: etapa nr. 22

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu