vineri, 25 noiembrie 2011

Cadoul de Craciun IDEAL

Intamplarea face ca plimbarea de astazi (o tentativa de shopping) sa aiba legatura cu etapa numarul 26 din SuperBlog2011. Am colindat magazinele unui centru comercial din aria mea geografica in cautarea unor cadouri. Intentia cu care am pasit prin usile automate a fost aceea de a-mi face o idee si chiar de a cumpara ceva pentru o ocazie speciala, o zi de nastere. Ca tot romanul, imi place sa las aceste activitati pe ultima suta de metri. Dintr-o cautare care nu avea initial legatura cu Mosul, am ajuns intr-un final sa ma uit dupa globuri de sticla si.. cadouri de Craciun.

Christmas Gadget

Inca nu am intrat intru totul in starea specifica pregatirilor de sarbatori, insa ziua de astazi poate fi un start bun in acest sens. Anul trecut am inceput mai devreme acest demers - Oamenii lui Moşu. E unul dintre cele mai tari joburi din lume atat timp cat ai bugetul si logistica lui (sa nu luati chiar ad litteram ceea ce am scris).

De vreo cateva zile ascult colinde. Nu conteaza ca sunt de-ale noastre, dintr-alea care te ung la suflet si iti fac dor de casa, de copilarie, de mirosul proaspat de brad, prajituri, zapada si sanius, prieteni, familie, sau de-ale americanilor, ascultate mai pe la toate posturile de radio. Ma bucur de ele la fel ca un copil, pentru ca aici e secretul.. sa stii sa le privesti prin ochii lor, sa le asculti prin sufletul lor curat.


Aspectul comercial ramane o caracteristica de-a casei pentru perioada ce urmeaza. Pliantele care mi-au sosit zilele acestea in cutia postala si scurta plimbare despre care v-am povestit deja o confirma cu varf si indesat. Sunt de acord cu ele, o desfatare a simturilor, atat timp cat ele nu devin o masura a fericirii noastre sau a celor din jur. Ochii vad, inima cere, stiti si voi cum e..

Cadoul si Craciunul ideal vin din suflet si isi trag esenta din familie si cei dragi noua, din gestul de a darui, de a aduce lumina in jurul nostru printr-o stare de bine si fericire. Obiectele si lucrurile care le insotesc, le amplifica valoarea, sunt simboluri ale unui moment cu incarcatura spirituala imensa.

Ceea ce consider, in momentul asta, ca fiind raspunsul celor mai mari dorinte ale familiei mele nu se gaseste decat partial in unele magazine de specialitate si arata cam asa..


.. mai mult sau mai putin. Cei care ghicesc ce lipseste din imagine primesc un bonus de la barza constand intr-un pachet de scutece.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu