vineri, 5 noiembrie 2010

Oamenii lui Moşu



Anul asta a fost unul plin de colaborari placute. Dupa cea mai recenta realizare alaturi de echipa Borealy, a urmat una surprinzatoare care avea sa ma aduca din nou alaturi de cei pe care i-am coordonat nu cu multa vreme in urma. Sa va spun despre ce este vorba..

Intr-o dimineata, in timp ce-mi savuram linistit cafeaua in fata calculatorului, citindu-mi mail-urile am dat peste unul din cele mai simpatice newsletters. De la cine credeti ca venea? De la Mos Craciun! " - Pe unde mi-o fi gasit adresa de corespondenta?!" m-am intrebat in acel moment. Cu un zambet in coltul gurii i-am parcurs randurile. Erau stiri despre ceea ce s-a mai intamplat in ultima perioada in Laponia, despre pregatirile care se fac pentru noaptea mult asteptata de copiii din toate colturile lumii.. si nu numai.
Rasfoind paginile .pdf-ului pus la dispozitie, am ajuns la acel anunt de angajare afisat la inceput de articol. Desi la inceput nu am fost tentat de aceasta oferta, dupa o scurta pauza de gandire mi-am zis ca nu ar fi o idee rea. Un CV care include referinte din partea Mosului, da extrem de bine! Jobul era unul project-based si presupunea sarcini mai mult decat placute, asa cum aveam sa aflu putin mai tarziu. Am aplicat! La nici o saptamana, am primit un raspuns pozitiv.

Trecem peste chestiile de organizare, plecare, ajungere acolo. Una dintre cerintele postului era sa nu divulg mai mult decat e nevoie..

Cum am ajuns sa lucrez din nou cu cei de la Borealy: Departamentul de Selectie Cadouri al lui Mos Craciun era mana in mana cu ei. La o "barfa" cu ajutoarele mai vechi ale Mosului, am aflat ca magazinul e unul din preferatele lui, Cadouri de Craciun fiind continuarea unui proiect mai vechi. Nu am putut sa aflu mai multe. Trebuia sa ma prind de schema in momentul in care am vazut unul din bannerele afisate pe pagina ziarului. O surpriza placuta, trebuie sa recunosc.
Sarcina mea era sa ma ocup de alegerea cosurilor de bunatati pentru Craciun. Cunoscand ceea ce-i place, am hotarat sa-i fac o surpriza placuta. In momentul in care urma sa parcurga Lista cu Cadouri, avea sa descopere recomandarile mele mai mult decat inspirate.
Sa va prezint si voua o parte din munca mea..
La intocmirea listei trebuia sa tin cont de foarte multe detalii si credeti-ma ca nu a fost usor. O saptamana si jumatate am stat numai intre dosare, am citit nenumarate scrisori, am actualizat date, adrese si cate si mai cate. A fost greu, dar a fost si interesant atunci cand am ajuns la cei pe care ii cunosc, respect, iubesc. Sa stiti ca nu am mers pe sistemul PCR - PileCunostinteRelatii. Nu era cazul!


Ceea ce apare in continuare nu este decat o mica parte din propunerile mele.
Toate vor merge spre aprobare si din cate am inteles, pe langa ceea ce ofer eu, Mosul va adauga un plus de magie. Chestiile "materiale" tin de mine, celelalte vin de la el.
Incep cu fiinta pe umarul careia imi odihnesc gandurile, speranta, iubirea, viata. Pentru ea am gasit acest Precious Teddy Bear  mesager al unui om indragostit pana in varful degetelor. Ii plac enorm si ar completa ceea ce pot arata mult mai usor intr-o imagine.



Nu este chiar de data recenta, insa spune totul..

..si e doar o mica, foarte mica parte din ceea ce avea sau i-am daruit intre timp, urmare a unui obicei de a marca o calatorie sau un eveniment. Fiecare in parte are povestea lui.
Trecand mai departe, ajung la parintii mei, fratele mai mare, mama-soacra, tata-socru, cumnati, bunici si multi, multi altii, dar ma voi opri doar la o parte din ei in ceea ce priveste detalierea cadourilor si motivul alegerii lor.
  • mama: ii plac lucrurile... clasice si de calitate. Nu de putine ori m-am trezit stand cateva ore printre lucrurile pe care le tine intr-o camera "de curat", o camera cu carti, poze vechi, reviste stranse in anii cand era mai tanara. Un sanctuar al amintirilor ei, patruns de o liniste demna de camaruta unui calugar. Era locul in care invatam cel mai bine atunci cand ma pregateam pentru un examen la liceu. I se potriveste Celine.
  • tata: tot in camera despre care v-am povestit sunt si o parte din lucrurile care ma ajuta sa aleg un cadou - o carte veche despre motoretele rusesti, o colectie de timbre, carti despre viticultura. Cadoul perfect de Craciun: Bike Wine. Cadoul contine o motocicleta in miniatura, cu atas, din lemn cu suport pentru o sticla de vin Bordeaux, Les Petites Caves, rosu, sec.
  • mama-soacra: aici trebuie sa fiu "atent" - Ceai Floare Osmanthus Blooming flower cu ceainic sticla de lux pentru ca e pasionata de plante si stie multe retete pentru diferite afectiuni tratate "babeste". Un cadou pe seama caruia te poti intinde la povesti, un cadou special pentru o mama soacra speciala.


  • tata-socru: stiu sigur ca are nevoie de un ceas, deci Strong Man i se potriveste.. ceas. Inca nu sunt hotarat la capitolul asta. E greu cand pui in balanta continutul Black Man. Las la latitudinea Mosului.
  • fratele mai mare: ar fi cazul sa redescopere o pasiune mai veche - sahul. Il bateam mai intotdeauna. Pe mine ma batea tata, iar eu pe el. Sa fie Cutie Vin Ustensile si Sah Craciun Lux. Nici nu puteam sa-l caracterizez mai bine ca si cei de la Borealy. Special!
  • cumnatii: sunt trei. Incep cu cel mai mic - multe dulciuri: Ciorapul lui Mos Craciun pentru copii cuminti, apoi Cutie Vin Ustensile Sah Tripla pentru urmatorii in ordine cronologica. E clar care e intentia mea. Cine imparte, parte isi face! Doar asa pot organiza un campionat de sah inter-familial.
  • bunicii: Cos Craciun Fructe Bio pentru ca tin la sanatatea lor.

Cadoul ales pentru echipa pcnews.ro si toti ceilalti implicati in competitia la care voi face referire ramane o surpriza. O voi dezvalui la sfarsit.
V-am spus, lista e muuuuuuuuult mai lunga. Oricum, pe cadouri-originale.ro la capitolul Cadouri de Craciun gasiti tot ceea ce aveti nevoie pentru a-i impresiona placut pe cei dragi voua.
"Munca" mea se afla la aprobat. Urmeaza, in cel mai scurt timp, sa primesc un mail de confirmare de la Moşu'.

Articol participant la SuperBlog 2010.

sursa imagini: colectia subsemnatului, borealy, google.ro/images.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu