luni, 29 noiembrie 2010

Cuvant despre partenerii media ai SuperBlog 2010


SuperBlog 2010 la final de editie. Daca in aceasta seara voi scrie cateva cuvinte despre partenerii media ai acestei competitii, maine e ziua in care voi trece in revista concluziile pe care le-am adunat de-a lungul celor 44 de etape, din care 42 au fost cu jurizare.

Zon@IT tine de un domeniu pe care, in cazul meu si, de ce sa n-o spun, al multor altor impatimiti de calculator & CO, s-a asezat praful: televiziunea. Cu ce se ocupa ei? Cu fenomenul informational in cea mai mare parte a timpului, din 2006 incoace. O isprava demna de toata lauda. Nu mi-ar strica sa mai fac o pauza de la tastatura, din cand in cand, si sa mai folosesc telecomanda "vineri la ora 18:00 pe TVR2 si paralel pe TVR HD si zilnic in reluare la orele 09:00, 13:00, 15:00 si 19:00 pe TVR HD." Acopera cam toate domeniile de interes.. I'll Be Watching You!

Trecem mai departe si ajungem in curtea celor de la connect Romania. Le-am dat like pe facebook, follow pe @twitter,, ma "hranesc" din feed-urile lor. Ce sa va zic? Acopera un domeniu de care eram, sunt si voi fi interesat, un domeniu extrem de dinamic, cel al telecomunicatiilor. Telefoane mobile la superlativ. In ceea ce priveste revista pot spune ca au un format al copertii care imi sare permanent in ochi atunci cand stau in statia de ceva mijloc de transport in comun. De cateva ori am cedat si mi-am cumparat-o.

Photo Magazine =  arta fotografica. M-am pierdut pentru cateva momente in galeria foto. O comunitate a celor pasionati de pictura in lumina, cum inspirat au tradus unii si altii cuvantul fotografie.

Cand spui RadioLynx spui in primul rand radio. Pot numara pe degetele celor doua maini ocaziile in care i-am ascultat nu atat pentru muzica, divertisment, cat pentru invitatii din studiou si pentru sustinerea blogosferei romanesti. Nu promit, dar o sa incerc sa-i ascult mai des.

www.121.ro reprezinta "comunitatea femeilor senzationale" in care imi mai bag nasul si eu din cand in cand. Am participat la cateva din concursurile lor; au chestii interesante la capitolul retete si nu de putine ori ma trezesc cautand idei (culinare) pe internet. Printre altele, in timpul saptamanii gatesc mai mult ca nevasta-mea. E o chestie care tine de programul ei de lucru. Nevoia te invata.

www.ArenaIT.net, respectiv www.MoneyWatch.ro sunt castigatorii editiilor trecute SuperBlog, in ordinea numerelor de pe tricouri - 2008, 2009. Prezenta lui Bogdan Mihalascu aka MoneyWatch.ro, s-a facut simtita si in cadrul editiei de anul asta. L-am vazut destul de activ in comentarii, asumandu-si un rol diplomatic. De ce sa nu recunosc, mi-au placut interventiile lui.

Per total, situatia se prezinta bine. Concursul a avut vizibilitate prin bannere, mentionari in cadrul emisiunilor si prin ceea ce s-a intamplat in cadrul pcnews.ro.

Le multumim si ii asteptam si la anul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu