marți, 23 noiembrie 2010

Importanta traducerilor autorizate


Mortii cu mortii si vii cu hartiile, imi spunea mai in gluma, mai in serios, unul din sefii pe care i-am avut de-a lungul timpului, fata de care am avut si am un respect deosebit. O alta poveste, un alt subiect.
Tema pe care mi-am propus sa o "studiez" in cadrul acestui articol este una pe cat de banala pe atat de importanta: traducerile autorizate. M-am lovit si eu de acest domeniu in urma cu mai putin de doi ani, cand a trebuit sa legalizez o traducere document pentru maica-mea. Nu-mi mai aduc aminte exact tipul documentului, insa stiu ca avea nevoie urgenta de el in Italia. Cum se afla in tara pentru o perioada scurta de timp (docomentul fiind unul din motive), iar in localitatea de domiciliu nu aveam la acea vreme un asfel de serviciu, m-am oferit sa rezolv aceasta problema in Cluj-Napoca, urmand sa-l returnez "cu acte in regula" in momentul in care ar fi trecut pe la mine in drum spre granita. Misiune indeplinita.

Daca tot am deschis acest capitol, mi-am bagat nasul in ofertele care circula in online. Sunt sigur ca multi prefera aceasta cale de informare, mai ales in orasele mai mari unde balta are mai mult peste si se poate face o selectie in functie de anumite criterii, nevoi, fara a strabate la pas strazile autohtone.

Intr-o jungla asa cum este piata de servicii, pretul face diferenta, si uite-asa am ajuns la Biroul de traduceri Oana Casandra care se ocupa de acest aspect: traduceri. Nu se pot lauda cu o interfata complexa (o privire pe site e concludenta, plus ca am studiat si ceea ce ofera concurenta), insa la tarife practicate pot sta cu fruntea sus. E mai ieftin ca la altii. Voi incerca in zilele ce urmeaza sa revin cu detalii asupra costurilor care stau in spatele serviciului de curierat, trecand putin peste acea forma simpla de carte de vizita sub care se prezinta etraduceri.net si aducand putin mai multe informatii. Daca tot incerc sa-i recomand macar sa o fac intr-un mod mai explicit, in incercarea de a va tine la curent cu cele mai bune oferte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu