luni, 22 noiembrie 2010

Am testat noul serviciu foto de la real,-


Titlul este doar o parte a adevarului. Ceea ce am reusit astazi a fost sa imi fac o parere (in mare) despre un produs/serviciu intrat recent in oferta real,- : servicii foto, obiecte cadou personalizate, CEWE FOTOCARTE, serviciu caruia i-au dedicat un microsite menit sa faciliteze intelegerea lui si sa ofere in acelasi timp posibilitatea de a comanda un produs din cele puse la dispozitie utilizatorului inregistrat in sistem.

Etapele inregistrarii sunt simple. Tac-pac mi-am facut contul si am inceput sa click stanga, sa click dreapta prin toate cotloanele paginilor in speranta gasirii unor... unor... Pai ce credeati?! Nimeni nu scapa asa usor odata intrat in vizorul meu. E constructiva, totusi. Cautarea acelor elemente asupra carora se poate creiona un Edit, e parte a unui efort constructiv, bine intentionat. Trecand peste directii si intentii, sunt de parere ca ar trebui sa incep sa-mi insir ideile in pagina.
Parteneriatul cu compania germana CeWe Color, companie cu un apetit grozav pentru CAPS LOCK, nu este unul singular pe piata din Romania, aceasta oferta regasindu-se si pe masa altor retaileri. Concurenta este buna atat timp cat se simte in preturi mai mici, nu?! Avantajul este de partea clientilor, iar real,- Hypermarket a adaugat putina sare si piper, ca sa nu spun ca a luat fata altora prin reducerile consistente inca de la inceputul includerii serviciului in oferta lor.
Introducerea fiind facuta, trec la partile cu EDIT. Maruntisuri. O buba 'ici, o buba 'colo, sunt chestii care tin de ordonarea in pagina, link-uri cu parfum de not found, una, alta...

Hai sa le dam de capat:
  • prima pagina, momentan, imi arata si nu-mi arata reducerea de 50% la Felicitari personalizate : "Sorry, the page you requested was not found." semn ca e expirata sau urmeaza sa expire, daca te apropii mai mult cu nasul de ecranul monitorului, insa s-ar putea sa ma insel motiv pentru care ii rog pe cei de la real,- sa imi confirme;
  • in Servicii foto si in alte parti exista o "iubire" intre cele doua-trei limbi de circulatie internationala (una cu viza), adica engleza, germana si romana;
  • Info-center cu o greseala simpatica: conecsiune vs. conexiune telefonica, cu specificatia mutarii lui mai catre dreapta in bara de sus, cum se sta cu fata catre monitor, in ideea crearii unui feeling (am intrat in joc) de ordine;
  • Lista de preturi se poate structura mai bine. Nu stiu cum se vede la altii, dar la mine imi trebuie o linie sa pastrez sirul produs----------------------------------------------pret.
Exemplu:

ProdusPret
Bavetica25,50 Lei
Breloc cu animăluţe29,50 Lei
Cană27,90 Lei
Cană cu imagine panoramică45,00 Lei
Cană magică55,50 Lei
Cană magică cu imagine panoramică58,50 Lei
Ceaşcă panoramă colorată în interior47,90 Lei
Cerb44,00 Lei
Fata de perna21,90 Lei
Felicitări duble XL, falţ lung, 1 faţă (set din 10 bucăţi)31,45 Lei
Felicitări duble XL, falţ lung, 2 feţe (set din 10 bucăţi)34,25 Lei
Felicitări duble XL, falţ scurt, 1 faţă (set din 10 bucăţi)31,45 Lei
Felicitări duble XL, falţ scurt, 2 feţe (set din 10 bucăţi)34,25 Lei
Felicitări duble cu 2 feţe (set din 10 bucăţi)31,45 Lei
Foto-Puzzle32,00 Lei
Glob cu inimioare30,90 Lei
Glob de zapada30,90 Lei
Halba36,50 Lei
Halbă pentru bere cu imagine panoramică57,90 Lei
Iepuras44,00 Lei
Mouse pad30,90 Lei
Sacosa de panza26,50 Lei
Sapca36,50 Lei
Set cani 2 buc44,00 Lei
Sort27,50 Lei
Tricou36,50 Lei
Tricou pentru copii,33,00 Lei
Ursulet plusat

  • Software de comanda?! Tot umbland si impiedicandu-ma de cuvinte/traduceri dintr-astea șoade, am ajuns la o concluzie: nu mai dau exemple. Aproape ca m-am imprietenit cu ele. Se cere Legenda.
  • nu ma pot abtine: Imprint?!
Gata!
Am tras linie si am zis ca e suficient la capitolul asta. Trec la lucrurile care presupun contact direct cu serviciile oferite.
Procesarea comenzii a durat foarte putin, iar posibilitatea de a urmari statusul ei, ma tine la curent cu evolutia lucrurilor. Pe langa ceea ce am folosit deja, am gasit destul de interesante calendarele personalizate si fotografiile printate pe panza. Ce sa mai la deal, la vale... Mi-au placut toate!
Astept acum sa-mi vina comanda, iar dupa aceea voi reveni cu un articol pe seama acestui subiect, si de ce nu, cu poze la... poza. Va fi ceva inedit pentru ca se va constitui in prima imagine cu mine, si nu numai, pe acest blog...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu