vineri, 12 noiembrie 2010

Flash Mob

Pentru titlu trebuie sa-i multumesc Ioanei Hreninciuc, Marketing Manager Hostway Romania. De la Flash of Reality am ajuns printr-un efect de domino la forma finala. Pentru a va lamuri in totalitate va recomand sa urmariti urmatorul videoclip

Hostway

Vezi mai multe video din blog

Ce mi-a placut in mod special din cerintele acestei runde a SuperBlog 2010 : punctul numarul 4, mai exact Neutralitate. Ar fi fost o idee buna introducerea acestui aspect in cadrul tuturor etapelor pentru evitarea acelor acuzatii de pupincurism. Neutru sau pozitiv. Nu mai revin asupra regulamentului pentru a vedea daca a fost sau nu mentionat. Cu memoria stau destul de prost in ultima vreme, semn ca imbatranesc si eu. Incet, dar sigur. Stiu ca era trecut ceva in genul: sa nu se aduca prejudicii imaginii brandurilor implicate in concurs. Ma puteti corecta daca este cazul.

Critica are importanta ei cat timp este inteleasa asa cum trebuie. Stiti voi.. partea aia constructiva. In fine! Tind sa cred ca vina e de ambele parti.

Tema cu care voi incerca sa va retin atentia pret de cateva minute este legata de blogway.ro. Nu este pentru prima data si sper nici ultima cand ii aduc in atentia voastra.

Ce m-ar convinge sa folosesc BLOGWAY
Inaintea scrierii unui articol am obiceiul de a ma documenta. Caut informatii, interviuri, etc. De data asta m-am oprit la un interviu acordat de Flaviu Radulescu, managing director al Hostway, unui cotidian online. S-a discutat despre situatia din martie a.c. a Blogway si trebuie sa va spun ca ma asteptam la mai mult. 7% din totalul profitului si un interes sub asteptarile lor spun mai mult decat trebuie. Mi-a placut optimismul. Vor continua sa investeasca in platforma in ciuda cifrelor si a statisticilor, ba mai mult am inteles ca vor sa se extinda prin achizitii (aici ma gandesc la un tablou mai general, la nivel de companie) si prin lansarea unei platforme de blogging., gratuita. Este noiembrie si sincer sa fiu nu cred sa fi citit ceva pe undeva. Din nou ma puteti completa, in cazul in care sunteti mai informati.
Ce m-ar determina sa scot bani din buzunar pentru un serviciu pe care momentan il folosesc in mod gratuit? Grea intrebare! E de admirat curajul celor de la Hostway. Sa investesti intr-o piata in care concurenta e criminala, trebuie sa ai bani de pierdut. N-o sa ma invart prea mult in jurul cozii si o sa fiu transant: la nivelul meu, al blogger-ului care nu este interesat in mod special de versiunea PRO a acestui fenomen, care nu se incadreaza in targetul lor, de nisa, a ma agata de un motiv fara sustinere, e ca si cum as fi in locul astora


"-Nu stiu de-astea!"

Nu-mi vine in bibilica (minte, n.a.) un raspuns care sa lumineze. Fata de anul trecut nu am observat o schimbare notabila. A fost ca si cum am lasat o haina pe un fotoliu si dupa jumatate de an am gasit-o tot acolo. S-a mai tinut cont de ceea ce s-a scris prin review-uri. Sunt atenti la ceea ce se scrie despre ei si asta nu poate decat sa ma bucure.
Sa nu inchei fara sa contribui si eu cu o prajiturica, o bomboana:
  • ce face concurenta...;
  • e nevoie de mai multa vizibilitate; folosirea la maxim a retelelor sociale (in sensul bun) e o idee, presa, chestii;
  • accent pe fidelizare, prin ducerea unui "razboi psihologic" care sa creeze ideea de, e cazul sa fiu la moda, cool, tare, new;
  • initierea, sustinerea unor campanii low-cost dar care sa fie originale, pe teme care sunt de actualitate si care starnesc creativitatea; poate asa se schimba si logo-ul.
Concluzie: in domeniul in care se zbate echipa blogway domneste o apatie totala. Tind sa ii dau dreptate lui Flaviu si altora (multi) atunci cand spune (spun) ca bloggerii buni se pot numara pe degete. Adevarul doare, dar asta e adevarul. Ramane in seama lor sa bata la usile care trebuie, cu ce trebuie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu