Pentru titlu trebuie sa-i multumesc Ioanei Hreninciuc, Marketing Manager Hostway Romania. De la Flash of Reality am ajuns printr-un efect de domino la forma finala. Pentru a va lamuri in totalitate va recomand sa urmariti urmatorul videoclip
Hostway
"-Nu stiu de-astea!"
Nu-mi vine in bibilica (minte, n.a.) un raspuns care sa lumineze. Fata de anul trecut nu am observat o schimbare notabila. A fost ca si cum am lasat o haina pe un fotoliu si dupa jumatate de an am gasit-o tot acolo. S-a mai tinut cont de ceea ce s-a scris prin review-uri. Sunt atenti la ceea ce se scrie despre ei si asta nu poate decat sa ma bucure. Sa nu inchei fara sa contribui si eu cu o prajiturica, o bomboana:
ce face concurenta...;
e nevoie de mai multa vizibilitate; folosirea la maxim a retelelor sociale (in sensul bun) e o idee, presa, chestii;
accent pe fidelizare, prin ducerea unui "razboi psihologic" care sa creeze ideea de, e cazul sa fiu la moda, cool, tare, new;
initierea, sustinerea unor campanii low-cost dar care sa fie originale, pe teme care sunt de actualitate si care starnesc creativitatea; poate asa se schimba si logo-ul.
Concluzie: in domeniul in care se zbate echipa blogway domneste o apatie totala. Tind sa ii dau dreptate lui Flaviu si altora (multi) atunci cand spune (spun) ca bloggerii buni se pot numara pe degete. Adevarul doare, dar asta e adevarul. Ramane in seama lor sa bata la usile care trebuie, cu ce trebuie.