duminică, 7 noiembrie 2010

Sooo Clean


Titlul, oricat de mult v-ar duce cu gandul la o reclama la detergenti, nu are nimic de-a face cu ceea ce am pus intre virgule. Nope! Se spune ca prima impresie conteaza foarte mult. Nu cred chiar tot ce se spune, insa de data asta o luam de buna (zicerea). Prin psaico am ajuns la MxHost si de aici la concursul dat de gol de imaginea care e putin mai sus U+2191.gif. Asta a fost primul lucru pe care l-am remarcat - clean look. Fresh! Kiwi?!


Kiwi si mere. Mere treaba pana acum, iar daca o fac sa prinda contur (minim 200 de cuvinte) pot castiga un Apple (mar) iPad.

MxHost - Solutii Web Profesionale, marca aflata sub patronatul companiei Net Design, se bucura de o prezenta fructuoasa (raman in cadrul pomicol) pe piata din Romania, avand in portofoliu o serie de colaborari/parteneriate cu firme de renume, gen ROTLD, Microsoft, Axigen Mail, R1Soft Backup, GlobeSSL, etc.

Ce oferta au:

Solutii WEB
  • inregistrare domenii;
  • gazduire website;
  • gazduire reseller;
  • servere OpenVZ;
  • servere VPS Xen;
  • servere dedicate.
Servicii
  • e-mail business;
  • certificate SSL;
  • licente.
Pana aici cred ca v-ati prins despre ce este vorba. Au cam tot ce le trebuie.

M-am bucurat sa aflu ca au birou in Cluj, cont pe twitter, pe facebook si un suport tehnic destul de bine pus la punct. O experienta vizuala placuta la ora asta, cand imi pica ochii in gura. Faptul ca nu m-au "obosit", incarcat cu informatii, imagini, spune totul. Sau poate ca m-au prins intr-o pasa buna... Hei! Voi, cei de la MxHost.. Sa stiti ca sunt cu ochii pe voi! Keep Up The Good Work.

P.S.
pentru cei care vor sa participe la concurs: timpul e scurt siiiii.. nu v-am spus chiar totul. Va las pe voi sa descoperiti restul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu