joi, 25 noiembrie 2010

Oglinda, oglinjoara azerty

Oglinda, oglinjoara azerty, care e cel mai potrivit laptop/notebook din tara? Pentru mine, desigur. Acum, fiecare cu... oglinzile sale.

Trecand prin filtrele site-ului azerty.ro, despre ale carui noi functionalitati v-am povestit nu cu mult timp in urma, am ajuns la Asus N61VN-JX096V Core2 Duo T6600 500GB 4096MB.



Alegerea perfecta pentru mine arata cam asa:

Tip procesor: Intel Core 2 Duo
Model procesor: T6600
Frecventa procesor: 2200 MHz
FSB: 800 MHz
Cache L2: 2048 KB
Diagonala: 16 inch
Tip display: WXGA HD
Rezolutie: 1366 x 768 pixeli
Producator Chipset Video: nVidia
Chipset video: nVidia GeForce GT240M
Capacitate memorie video: 1024 MB
Tip memorie video: Dedicata
Capacitate HDD: 500 GB
Interfata: SATA
Viteza de rotatie: 7200 rpm
Memorie RAM standard: 4096 MB
Tip memorie RAM: DDR3 1066Mhz
Memorie RAM maxima: 4096 MB
Sloturi de memorie: 2
Unitate optica: DVD-RW SuperMulti
Tehnologii audio: SRS Premium Sound
Difuzoare incorporate: Altec Lansing
Retea: Lan 10/100/1000 Mbs
Wireless: IEEE 802.11 b/g/n
Sloturi de extensie: 1 x ExpressCard
Porturi:
  • 1 x DC-in
  • 1 x VGA
  • 3 x USB 2.0
  • 1 x LAN
  • 1 x Headphone
  • 1 x Microphone
Sistem de operare: Windows 7 Home Premium
Dimensiuni (W x D x H): 384 x 265 x 27.8-39.5 mm
Greutate: 2.9 Kg
Tastatura Numerica
Accesorii incluse: Geanta, Mouse
Garantie (luni): 24

Pe langa pachetul propriu-zis, azerty pluseaza si ofera cadou un router wireless D-Link DIR-600. Mai mult decat convenabila oferta.
Folositoare oglinda asta! M-a ajutat sa-mi fac o parere despre ceea ce poate constitui o viitoare achizitie, la urmatoarea editie a SuperBlog. Anul asta mi-am luat la revedere de la acest plan. Am fost aproape de succesuri... timp de vreo doua-trei zile. Nu m-am putut abtine de la imortalizarea momentului


Locul trei a fost un vis frumos. Unde sunt acum? Cat face 3+ 21? Acolo is, agatat de ceva vreme. Diferenta e de la 1000 USD la 100 USD. Nici nu e prea mare daca te gandesti ca nu am taiat decat o cifra atat de mica, nu?! O paranteza cam (a)mar(a)e, zic eu...
Revin la o(glinz)ile mele. Imi justific alegerea prin ceea ce imi ocupa cea mai mare parte a timpului: www + muzica, dar m-am gandit si la ceea ce-i trebuie sotiei: jocuri + filme. Procesorul Intel Core 2 Duo de 2200 MHz T6600, nu o fi el cel mai econom la consumul de energie, dar ar face fata cu brio eventualelor torturi multimedia. Restul specificatiilor nu fac decat sa-i dea bice. Stiti si voi ca trebuie sa fie o colaborare totala intre elementele unui notebook/laptop pentru a functiona asa cum trebuie. Deci, cam asta e primul aspect pe care l-as avea in vedere atunci cand m-as pune pe cautat o minunatie cum este si cea din imaginea de mai sus, plus ca a inceput sa-mi placa maroniul de ASUS.

Criteriile mele si importanta lor:
  1. Marca si pret **********
  2. Multimedia si comunicatii **********
  3. Performante **********
  4. Design *********
  5. Sistem de operare********
  6. Accesorii *******
Daca nu vreti sa va obositi ochii numarand stelutele, sa stiti ca toate sunt la fel de importante. Scopul lor este unul orientativ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu