joi, 11 noiembrie 2010

Noutati de la real,-


real,- lanseaza o noua gama de produse electrocasnice mici sub brandul propriu ALASKA

Bucuresti, 8 Noiembrie 2010 - real,- Hypermarket Romania lanseaza noua gama de produse electrocasnice mici ALASKA, un brand propriu care se caracterizeaza prin calitate si fiabilitate la un pret avantajos. Printre cele peste 50 de tipuri de produse din aceasta gama se numara cafetiere, cuptoare cu microunde, aparate pentru ingrijire personala, mixere, blendere, fiare de calcat, aparate de gatit etc. sursa: real-hypermarket.ro

E joi, e seara, e seara real,- , moment potrivit pentru a vorbi despre lucruri placute. Luna noiembrie, pentru mine, este o luna marcata de zile de nastere, trei la numar, toate VIP: sotie, tata, frate mai mare. O etapa mai dificila pentru bugetul lunar. Unde mai pui ca anul asta trebuie sa iau in calcul o oarecare taiere de... solutii. Sa fie vreo saptamana de cand tot incerc sa caut cadouri prin magazinele online?! Cred ca am inceput sa intocmesc un plan de atac pe la sfarsitul lui octombrie. Le-am intors pe toate partile, le-am "cantarit" financiar, am incercat sa trag de limba sarbatoritii. Cel putin o parte din ei.
Am descoperit lucruri interesante, reduceri, intentii bune. In aceasta seara de joi am mai descoperit si adaugat pe lista o sursa de inspiratie/cumparaturi, multumita unei noi etape din SuperBlog2010, newsletter-ul meu favorit de la real,-. De ce spun asta? Pai, draga real,-, daca ati vazut o adresa de e-mail venind greu inspre voi, tradata de o mima de om deznadajduit si ratacit sa stiti ca imi apartine. Sa o luati, sa-i dati un ceai cald, sa-i faceti un pachetel cu de toate si sa mi-o trimiteti inapoi.
Sursa de inspiratie despre care va voi vorbi in continuare, o reprezinta gama de produse recent lansata de real,- sub numele ALASKA. In cosul de produse cu aceasta eticheta intra aparate electrocasnice mici, ieftine (mai ieftine cu 20-30% fata de produsele de referinta) si de calitate, in conformitate cu standardele germane.


In momentul asta am reusit sa-mi definesc un wishlist rapid. Am stiut unde sa ma uit, in functie de nevoile fiecaruia. Mi-ar fi placut totusi sa gasesc o oferta mai bogata la capitolul ingrijire personala. Am sperat sa gasesc ceva ondulatoare. Daca tot sunt la propuneri, as mai adauga in aceasta lista chestiile alea de tortura fizica si sonora. Cum le zice? Cum le zice? Bingo!!! Epilatoare. Cantarele pot fi bagate tot aici. Nu cele de bucatarie! Cantarele de baie.
Daca tot am amintit de ele, ma gandesc eu ca nu le-ar sta rau in oferta. Sa fie si cantarele de bucatarie. Nu vreau sa fie o diferenta prea mare de forte intre cele doua tabere. E importanta si una si alta (baie vs. bucatarie).

Wishlist
A se retine faptul ca este unul care poate suferi modificari de continut.
Pentru sotie m-am oprit la aparatul de hidromasaj.


Nu de putine ori mi s-a plans de dureri de picioare dupa o zi petrecuta la serviciu. Masajul meu ii face bine, dar cred ca obiectul din imagine poate face minuni.

Pentru tata ar merge un filtru de cafea cu temporizator. Mare amator de cafea, dimineata si dupa masa de pranz.



Fratele mai mare cred ca s-ar bucura de un set masina de tuns reincarcabila.



V-am spus, lista nu e definitiva si nici completa.

Revenind la echipa de la real,-, e momentul sa fac si eu doua precizari privind functionalitatea site-ului:
  • am observat diferente intre catalogul online si ceea ce se afla pe microsite (pret cuptor cu microunde, daca nu ma insel);
  • recomand includerea ALASKA in MARCI PROPRII si structurarea acestei categorii mari in doua subcategorii: produse alimentare si nealimentare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu