luni, 29 noiembrie 2010

Cadouri de la ASUS

"Au cizme de dama cei de la ASUS?!"
Am ras la aceasta intrebare venita, in gluma, din partea sotiei. O parte din probele SuperBlog 2010 le-am discutat impreuna. La unele din ele mi-a si dat cateva idei. Sunt bloggerul ei preferat si pentru a-mi recompensa cea mai inflacarata admiratoare din Univers, m-am gandit ca ar fi cazul sa-i fac o surpriza placuta. Ramane intre noi, deocamdata...
Cadoul arata cam asa:


Este un Tablet PC Asus T101MT pe care l-am gasit in oferta celor de la emag.ro.
Este greu sa nu-i remarci ecranul rotativ la 180 de grade, touchscreen-ul multi-touch cu diagonala de 10.1 Inch. Am citit cu acesta ocazie cele cateva review-uri de pe site-ul unde se comercializeaza, m-am bagat si prin altele, mai complexe. Daca ar fi sa-i dau o nota in conformitate cu ceea ce s-a scris despre aceasta "jucarie", i-as da un... Nu vreau sa va spun pentru ca nu-i cazul in acest articol.
Mi-a placut designul, display-ul LED, si tind sa cred ca e alegerea perfecta pentru o persoana speciala. Fragil si puternic in acelasi timp.
Insotit de o imbratisare, de un cadru mai festiv de decembrie, langa bradul de Craciun... dar deja va spun prea multe. Un cadou, indiferent de pretul pe care il are, daca nu e oferit din suflet, isi pierde din insemnatate. Trebuie sa prinzi momentul, sa surprinzi, sa-i dai o nota personala. Numai asa efectul e maxim...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu