miercuri, 24 noiembrie 2010

Caravana Toyota Experience 2010

Cluj-Napoca, 7 noiembrie 2010, parcarea Polus Center, undeva in jurul orei 15.30..

..sau mai bine spus: la spartul targului. Cam asa am ajuns eu sa fac cunostinta cu modul de organizare al unei caravane sub sigla Toyota.

Particip printr-un scenariu care nu se regaseste in cerintele etapei nr. 2 din SuperBlog 2010, cerinte care sunau cam asa:
Daca Toyota Experience 2010 ajunge si in orasul tau, participa la drive test si prezinta intr-un articol pe blogul tau cum a fost, ce demonstratii practice ai vazut, ce masini ai condus sau, daca ai stat in dreapta soferului, cum a fost experienta Toyota. Optional, poti folosi poze sau scurte filme realizate de tine.
Caravana nu trece prin orasul tau sau nu poti ajunge? Lasa-te purtat(a) de inspiratie si scrie cum iti imaginezi ca ar fi la volanul unei masini Toyota, cu prilejul unui drive test. Ce model ai incerca? Argumenteaza-ti alegerea.
Pe scurt: au ajuns in orasul meu; am putut ajunge (vremea a fost favorabila unei iesiri); nu am participat la drive test si nici nu am stat in dreapta soferului. Motivul: mi-am schimbat adresa de domiciliu in C.I., insa nu am reusit sa o fac si in permisul de conducere. Doua acte, doua domicilii plus un flotant. Cine da mai mult, cine da mai mult?! Bun! Am explicat de ce nu am condus o masina Toyota din cele cateva modele puse la dispozitie de organizator (iQ, Aygo, Yaris, Auris, Corolla, Avensis, Prius, Urban Cruiser, RAV4, Hilux, Land Cruiser 150). De ce nu m-am suit nici in dreapta sau in spate, e intrebarea cheie. In trei minute va fac lumina.
Nu stiu cum a fost in ziua anterioara sau cu cateva ore mai devreme, insa ajungerea mea acolo a inceput cu o dezamagire. Ma asteptam la... altceva, poate din cauza faptului ca e prima caravana la care particip sub forma de gura-casca. Imaginea de ansamblu, sub forma asta se regaseste intiparita si acum in mintea mea, e ceva in genul: doua corturi, un "spatiu de joaca" pentru 4x4, cu ceva rampe speciale, lume putina, zgarieturi pe caroserie, boxe, nu sunt sigur dar cred ca am auzit ceva muzica iesind din ele, masini pentru drive test, totul ingradit cu banda reflectorizanta PUNCT
In mai putin de trei minute am reusit sa prezint un eveniment la care am asistat impreuna cu sotia, timp de un sfert de ora, poate mai mult.
Situatia, din punctul meu de vedere, e in felul urmator: numele spune totul. Toyota e un nume mare in industria auto. Nu ai nevoie de prea multa publicitate si circ pentru a marca un eveniment in genul celui pe care l-am adus in discutie (Caravana Toyota Experience 2010). Dar... Daca nu participam la SuperBlog2010 nu aveam de unde sa stiu ca va fi organizat un astfel de event in parcarea complexului comercial Polus. Recunosc faptul ca mi-ar fi placut sa vad chiar si un simplu indicator catre locul unde s-a tinut. Mai am si alte idei, insa asa cum v-am spus am ajuns la finalul ei (caravanei) si nu cunosc toate detaliile.
Ok! Nu am reusit sa fac ceea ce mi-am propus initial, adica sa particip si sambata si duminica. Unele obligatii au intaietate. Nu am putut sa fiu cu fundul in doua luntrii.
Ceea ce pot face in acest moment, este sa va impartasesc o mica parte din pasiunea mea pentru acesta marca, adaugand o nota din preferintele femeiei de langa mine.
Desi apreciez eforturile pe care le fac in domeniul cercetarii si inovatiei prin adoptarea unor standarde eco, nature friendly, fara a face rabat catusi de putin de la acele elemente care tin de design si confort (nu trebuie uitata si divizia de lux a marcii, Lexus) nu pot sa imi ascund admiratia pentru o Celica dusa la extrem.

sursa imagine: autotodays
Uite o idee buna pentru viitoarele campanii. Aducerea unor modele mai vechi sau organizarea de car show-off-uri cu mai multi cai putere si un strop de adrenalina.

Un model cu o istorie lunga si un loc aparte in randul masinilor sport.

Daca ar fi fost sa am permisul "updatat" as fi incercat Auris cu sistem Hybrid Synergy Drive® (HSD) in primul rand. E mai apropiata de preferintele mele si stim cu totii ca gusturile nu se prea discuta. Sa zicem ca e o masina care se potriveste unei familii. In ceea ce priveste alegerea sotiei, e greu sa nu-i dai dreptate: iQ. Unde mai pui ca modelul pus la incercare era violet. Simpatica masina si faptul ca a primit un review pozitiv in paginile editiei de noiembrie a revistei Top Gear, nu poate decat sa-mi confirme ca am alaturi un specialist, nu?!
Concluzie: le iau pe amandoua! Se poate?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu