joi, 25 noiembrie 2010

A fi sau a nu fi sofer de Toyota

Etapa cu numarul 38 din SuperBlog2010 presupune realizarea profilului psiho-sociologic al soferului de Toyota. Nu stiu cum au procedat ceilalti concurenti si nici nu stiu cum ati proceda voi, insa eu m-am pus pe intocmit chestionare online, asa ca va invit sa participati la completarea lor. Promit ca va fi distractiv.

Chestionar. Partea I





click pe imagine pentru deschiderea chestionarului
sursa imagine: blogs.cars.com

In prima parte am incercat sa aflu mai multe detalii despre tine ca persoana: sex, varsta, ocupatie, studii, etc. Se parcurge usor si nu cere detalii prea intime pentru a fi impartasite online. L-am structurat sub forma a zece intrebari simple.
Dupa parcurgerea primei etape, urmeaza inca o parte din ceea ce ma va ajuta sa trag linie la final: intrebari legate de perceptia ta asupra marcii Toyota si nu numai



idem, click pe imagine

Acum, pentru a va definitiva profilul si avedea daca va potriviti sau nu cu aceasta marca, trebuie sa mai treceti de o ultima proba. Inarmati-va cu google sau cu oricare alta sursa de informare, pentru ca urmeaza cateva intrebari din materia Toyota. Sa vad si eu cum stati la capitolul cultura generala:



Dupa ce ati trecut de toate etapele de mai sus, e cazul sa va relaxati citindu-mi parerea despre modul cum vad eu un sofer de Toyota: un sofer responsabil, pasionat de tehnologiile noi, atent la detalii, exigent, cu venituri peste medie. Prefera sa se impuna prin sobrietate, imprumutand putin din civilizatia si spiritualitatea japoneza. Isi motiveaza alegerea nu prin nevoia de a fi mai "coios" ca si ceilalti ci prin acele elemente care o caracterizeaza in mod special: simplitate, fiabilitate, costuri de intretinere rezonabile. Faptul ca int-un top al masinilor care atrag asa numitii bizoni ai soselelor autohtone, aceasta marca nu este mentionata, spune destule.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu