luni, 15 noiembrie 2010

Idei despre blog si altele...sau altii

Faptul ca scriu pe un blog nu ma face deosebit; faptul ca nu sunt atat de "pe fata" cu unele chestii care pana la urma tin de viata personala, nu inseamna ca sunt un blogger ratat, asa cum zice Marius Sescu in unul din articolele sale. Deocamdata eu raspund de C.I. -ul si CV -urile mele, desi daca e asa mare problema pentru unii, va invit sa dati linistiti un search pe google dupa numele meu [Aproximativ 31.800 (de) rezultate ]. Aveti poze si multe alte detalii picante, suculente, care sa hraneasca apetitul pentru "cunoastere". Daca e socializare, socializare sa fie. Nu sunt chiar atat de idiot incat sa ma simt vizat, in mod special, de ceea ce scriu altii si nici nu-mi chinui neuronii in incercarea de a mai explica niste treburi pe care probabil le-am scris intr-un articol mai vechi. Chestia e ca multi cad in capcana generalizarii.
Ideea e ca preocuparile mele merg mai mult catre offline. Concursurile si advertorialele sunt o motivatie in plus pentru a reveni pe acest blog. Tot cu ocazia asta reusesc sa strecor si cateva maruntisuri care tin de trecut, prezent sau viitor. Al meu raportat la n lucruri. Incerc sa dau putina culoare. Ca imi iese, ca nu imi iese, nu ma impiedica sa scriu. O fac deocamdata din placere.

Tot ceea ce se vede pana acum, p'aci, este doar o mica parte din ceea ce imi ocupa spatiul online.

Link-urile pe care le afisez, bannerele, persoanele care imi apar in blogroll nu sunt puse doar de dragul de a le pune. Nu am reusit sa tin pasul cu ceea ce mi-am propus la inceput, si anume sa scriu cate ceva despre fiecare nou intrat in "Lista Vecinilor", insa nu ma mut deocamdata nicaieri. Ocazii au fost, sunt si vor mai fi.

Sunt multi care ar trebui sa invete sa citeasca printre randuri sau care ar trebui sa faca un efort mai consistent atunci cand vor sa "ghiceasca" starea ...a ceva sau a cuiva. Am inceput sa ma plictisesc de unii care le stiu pe toate, le pot face pe toate si sunt ferm convinsi ca au dreptate atunci cand se pun in fata calculatorului sa scrie ce le-a dictat lor.. scula. Plictisit si din plictiseala asta risc sa dau in indiferenta. Totala!

Sunt stari de spirit. Unele vor trece ca o raceala de primavara, altele vor ramane... Radem, glumim, f***em, platim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu