luni, 15 noiembrie 2010

ML si MS design

Daca titlul te poate duce cu gandul la alta industrie, imaginea ne lumineaza



"Superb!", ati zice, iar eu nu pot decat sa va spun ca este un ASUS din seria MS.
Etapa cu numarul 32 din SuperBlog 2010 i-a facut pe cei din echipa pcnews sa se declare indragostiti, iar pe mine sa ma desprind greu de pozele puse la dispozitie aici. O incercare grea pentru cineva care inca mai foloseste un monitor CRT...
Pe oricare l-as alege din seria MS sau ML, se potriveste perfect spatiului in care locuiesc (apartament cu 1 camera), desi cred ca mai repede imi voi cumpara un birou. Depinde de cat de darnic va fi Mosul, anul asta.
Dar sa trecem peste gogosi, placinte si sa lasam imaginatia sa prinda viata. Una din variantele mele suna cam asa: sunt in cautarea unui monitor nou, dispun de un buget mai mult decat suficient si trebuie sa-mi fac un plan de atac inainte de a ma pune pe search. Cum sunt un fan la marcii ASUS, cautarea imi este mai usoara, prin restrangerea ariei. Majoritatea magazinelor online ofera aceste facilitati. Floare la ureche! Am producatorul, am banii, stiu in mare cam ce imi trebuie. Sa nu uitati ca tin cont si de cei habar-n-am-cati-metri-patrati de spatiu de locuit, deci ma uit dupa ceva slim, LCD, LED. Nu am auzit pana acum de cele doua serii, da ?! Sufar de o amnezie partiala. Cu barba sprijinita in mana, cazut adanc in starea aia de om pus pe cheltuiala, uitand ca nu e frumos sa te scobesti in nas (scarbos, dar in particular nu se pune) ma uit peste oferte, reduceri, promotii, lansari de produse, review-uri, zeci de poze cautate pe goolge, etc., etc. O paranteza pentru ca tocmai am avut un moment de aducere-aminte si vreau sa-l impartasesc cu voi. In generala, la ceva ora de istorie daca nu ma insel, eram prins intr-un moment dintr-ala in care se dau note pe perspicacitate. Mai toti eram cu mainile pe sus, pregatiti sa dam raspunsul cel mai tare. Unul, doi, trei, patru, al cincilea a spus ce vroiam sa spun si eu... In momentul ala mi-a spus numele si trebuia sa ma ridic in picioare sa zic ceea ce aveam pastrat. Uite-asa mi-a scapat pasarica, spre amuzamentul tuturor. Nu am mai putut decat sa spun etcetera. Se consumasera toate variantele de raspuns in afara de etcetera.
Buuuun! Am ramas la cautarea unui monitor LED, ASUS. Din search in search am ajuns intr-un final la ceea ce se incadreaza perfect in cerintele mele. Pot sa spun chiar peste cerintele mele. Seriile MS si ML integreaza specificatii tehnice de ultima ora, un design care ar face CRT-ul meu sa se inroseasca de emotie, finisaje moderne, placute privirii, rezolutii FullHD, ASUS Splendid™ Video Intelligence, ASUS Smart Contrast Ratio, conectivitate HDMI, ASUS Ergo-Fit si multe altele, terminand in accente eco prin materialele folosite si reducerea consumului de energie electrica. Toate sunt la fel de importante in alegerea finala, iar eu am ales.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu