luni, 15 noiembrie 2010

azerty muta la F5

Mai sus (vezi imagine) aveti o mostra din ceea ce am lucrat duminica. Am monopolizat covorul si m-am apucat de "mazgalit" agenda ca un copil suparat ca nu are acces la calculator. Am fost nevoit sa dau dovada de Fair Play... Nu se poate ca 7 zile din 7 sa folosesc tastatura doar eu! Nuuuuuu! Am negociat la un 6,5 din 7. Serios vorbind, cel mai bun remediu anti-PC e sotia. Pentru asta si pentru multe altele ii sunt recunoscator .

Toate sunt bune, dar cu limita..

Unii cu TV-ul, altii cu internetul, sau amandoua la un loc.. Ce bine e sa fii om mare..

O noua zi cu soare, o noua etapa din SuperBlog 2010. Daca ieri am reusit sa pun la cale titlul, astazi voi face mai mult.

E momentul sa deschidem sampania pentru ca a aparut noul magazin online (restilizat) azerty.ro.



Pacat ca nu ma pot bucura la maxim de el, existand niste functii pe care, din motive "tehnice", le pot doar mentiona. De fapt cred ca e numai una: "live face on web". Mi-am facut o idee despre ceea ce presupune ea dupa ce am tras cu ochiul pe la altii. Vinovat! Se cer investitii.

Live face on web, premiera sub semnatura azerty (bila alba), se traduce prin existenta grafica a unei fiinte vii (om, in principiu) al carei rol e sa ajute, sa asiste.

Prima impresie e exclusiv vizuala si aici trebuie sa-mi spun of-ul. Se cerea mai multa culoare pe pagini (bila neagra). Prea mult alb si albastru. Sunt sigur ca vor sa creeze (culorile) senzatia de nou, relaxare, calm, insa ele mai trebuie sa si vanda, sa atace putin nervul optic. Refuz sa cred ca la forma finala s-a ajuns in urma recomandarilor/review-urilor primite de la bloggeri.

Raman tot in cadrul homepage-ului si nu pot sa-mi explic lipsa imaginilor (bila neagra) la ultimele produse adaugate


Un click (Nokia CP-522 Red Leather) pe oricare din ele duce la pagina produsului care, minune, are poza!

Curiozitatea ma face sa merg mai departe, sa deschid toate "usile" site-ului. Senzatia e, intr-adevar, de casa noua, proaspat zugravita si mobilata.

Daca la capitolul culori si poze se mai pot aduce modificari, in ceea ce priveste usurinta in navigare (bila alba) lucrurile stau excelent. Filtre simple, filtre avansate, ordonare dupa pret, promotii (discount, bundle, cadou, generale), lichidari de stoc, prezentari video, poze 360º prin care se pot roti produsele, blog pe care sunt sigur ca vor aparea mai multe informatii, reprezinta munca unei echipe orientata catre client si nevoile sale. Cu cat gasesti mai repede si mai usor ceea ce cauti cu atat mai bine.

Ca orice casa noua care ascunde "mici" imperfectiuni, mai mult sau mai putin vizibile, si magazinul online are parte de cateva


(bila neagra)

Nu voi da dovada de exces de zel si voi mai lasa si celorlalti. Intentia mea nu este sa arat cu degetul intr-un mod urat. Sunt lucruri pe care le-am intalnit in urma folosirii obisnuite a unui site, fara a intra in detalii tehnice. Dau o mana de ajutor (feedback) in limita posibilitatilor de care dispun. Sper sa fie apreciat efortul meu si al altora.

Urmeaza o noua bila. De data asta e (bila alba) pentru Cardul VIP si modul de prezentare orientat catre fidelizarea clientilor ("Pentru ca TU esti important")

Toti posesorii de card VIP au urmatoarele avantaje in perioada de valabilitate* a acestuia:

* 2 % discount la cumparaturile efectuate pe Azerty.ro;
* Acces gratuit la RVX Manager, o solutie ERP deschisa si flexibila, adaptabila domeniului tau de activitate. O facilitate excelenta pentru micii intreprinzatori si I.M.M-uri;
* Transport gratuit indiferent de valoarea comenzii sau localitate;
* Serviciu pick-up & return pentru orice problema de service;
* Linie speciala dedicata problemelor tehnice.
(sursa: Card VIP)

Pana aici avem ceva in genul: aerisit, simplu, inovator, usor de folosit, cu includerea acelor puncte pe care le-am catalogat ca "de revizuit".

Inchei prin a aprecia asocierea azerty.ro si Microsoft (bila alba) prin care se ofera (cea de-a doua premiera) calculatoare cu Windows original preinstalat. Contra cost, desigur. Oricum, din ceea ce am citit, avantajul e in favoarea clientilor.

SCOR FINAL? Conteaza?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu