luni, 3 iunie 2013

Orange Phone Credit 2. Telefoane din ofertă

sursa imagine: orange.ro
Completare 06 iunie 2013:  am reusit, intr-un final, sa gasesc un magazin partener (din Cluj, desigur) pe masura cerintelor mele. Deci, se poate! In cazul in care ajungeti pe aici si doriti mai multe informatii, please feel free to ask..

Pentru că tot mi-am bătut capul cu cei de la Orange România în ultima perioadă, în calitate de utilizator al serviciilor PrePay, mi-am propus să aduc şi la cunoştinţa voastră ceea ce am descoperit la ultima incursiune într-un Orange Shop, vinerea trecută, singurul din Cluj (Bd. 21 Decembrie 1989, Nr. 23-25, Cluj-Napoca ) în care am găsit o "rezolvare" dilemei din articolul ăsta. Chiar dacă nu a fost pe măsura aşteptărilor mele..

Situaţia în momentul în care am părăsit adresa menţionată mai sus arăta cam aşa (multe nu prea cred că se vor schimba în viitorul apropiat):

  • Nokia Lumia 610, preţ standard: 155 EUR. Luând în considerare faptul că se încadrează în categoria smartphone-urilor, la valoarea creditului acumulat de client se adaugă şi un bonus suplimentar în limita a 20 EUR
  • Nokia Asha 302, preţ standard: 93 EUR. Nu mă întrebaţi de oferta online. Tot ce vă pot spune e că, la momentul respectiv, se afla în oferta magazinului din Cluj-Napoca.
  • Nokia C2-01, preţ standard: 69,01 EUR.
  • Nokia 113, preţ standard: 44 EUR.
Cu siguranţă lista de mai sus poate suferi modificări în funcţie de.. poziţia astrelor dintr-o anumită zi.

Cam asta e ceea ce pot oferi eu celor din aria mea geografică şi, cu siguranţă, e cu mult peste ceea ce vă pot oferi ca informatie Serviciul Clienti, angajaţii magazinelor partenere care te cam trimit la plimbare, la propriu, site-ul oficial, dar si angajaţii unor Orange Shop-uri mai de pe la periferie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu