joi, 18 decembrie 2014

foodpanda.ro - pe înțelesul pisicilor

Intro
EAT PLAY SLEEP


Când vine vorba de a căuta sau/și a comanda mâncare online, trebuie să recunosc faptul că mă transform într-un animal de pradă. Simțurile mi se ascut, atenția e la cote maxime, orice review sau informație aflate chiar și în zona de graniță dintre pozitiv și negativ, atârnă greu în decizia finală. E ceva normal. Până la urmă vorbim de sănătatea noastră, fizică și psihică în egală măsură, de banii noștri, de timpul nostru.

„Ask not what you can do for your country. Ask what’s for lunch.”
― Orson Welles

De real ajutor se dovedesc a fi site-urile care adună, centralizează pe paginile lor ofertele restaurantelor din zona care ne interesează. Este și cazul celor de la foodpanda.ro - platformă care și-a propus să devină un nume de referință pe această nișă (nu prea aglomerată), în țara noastră.

home page

E politicos și chiar se cere o scurtă prezentare a subiectului intrat în discuție.

Foarte scurt istoric al afacerii

Nu intru în prea multe detalii, deși, citind câteva articole găsite prin online, substratul ideii, al formatului actual e unul destul de captivant. În ceea ce privește traseul avut până acum pe piața de la noi, lucrurile se simplifică destul de mult. Parte a unui „tort” mai mare (grupul e activ în 41 de țări de pe 5 continente), platforma online a fost lansată în România în septembrie 2013. După un an de la lansare, numărul restaurantelor partenere a depășit cifra 250, îmbogățindu-se în același timp și lista cu orașele acoperite de acest serviciu.

Trecut, prezent, viitor

Prima și cea de-a doua sunt bifate parțial de ceea ce am scris nițel mai sus. Le mai adaug, în continuare, câteva ingrediente care să le dea consistență.

Momentan sunt singurii care mi-au intrat în „teste”, celelalte două site-uri, pe care le mai cunosc și ale căror pagini le-am mai deschis din când în când, găsindu-se încă într-un stadiu de așteptare.

Prin prisma faptului că locuiesc la foarte mică distanță de unul din orașele aflate în atenția celor de la foodpanda - Cluj-Napoca (în „dormitorul” orașului, după cum le place unora să caracterizeze comuna Florești), mi-a fost destul de ușor să-mi fac o părere despre ceea ce-mi poate oferi această aplicație. Procesul de comandă e unul destul de simplu și presupune:

  1. Introducerea adresei pentru vizualizarea restaurantelor din zonă.
  2. Alegerea restaurantului și a produselor dorite.
  3. Alegerea modalității de plată.
  4. Livrarea comenzii.
Să nu ezitați să le descărcați, după putință, aplicațiile pentru terminalele mobile, aplicații disponibile pentru iOS (6.0 or later), Android (2.3.3 sau o versiune ulterioara) și Windows Phone (8, 8.1).

Concluzionând, e un site extrem de util celor care petrec puțin timp în bucătăria de acasă, celor care comandă destul de des mâncare la serviciu și lista poate fi completată cu alte și alte exemple. Pe viitor mi-ar plăcea să descopăr mai multe orașe intrate în această horă online, fiind tot mai evident faptul că lumea a început să prindă din ce în ce mai mult curaj pentru astfel de pofte.

Articol participant în cadrul campaniei organizate pe blogpoint.ro, competiție despre care am aflat citind Nota de Subsol.

2 comentarii:

  1. L-am încadrat (articolul) în categoria util. Sunt destul de multe persoane care caută o ofertă bună atunci când vine vorba de a face o comandă acasă și nu numai. Review-urile existente, mare parte din ele, fac mai ușoară alegerea finală.


    You're welcome! :)

    RăspundețiȘtergere