luni, 18 decembrie 2017

La cumpărături de Crăciun

Mă plimb liniștită printre rafturi magazin și mărfurile mi se par mai bune pentru că sunt expuse frumos, ordonat. Rafturile par ca noi și strălucesc de curățenie. Îmi imaginez aceleași mărfuri așezate pe tejghele sau bucăți de scândură înnnegrite de vreme și pe jumătate deteriorate.

Cu siguranță că, dacă pentru mine a face cumpărături reprezintă un spectacol, asta se datoreaza și mobilierului din magazin, mărfurilor și, evident, banilor pe care îi am pe card.

Analizez vizual și tactil un raft metalic. Este rezistent, încăpător și bine prins și dacă ar fi să-mi deschid vreodată o afacere, aș începe prin a-mi face provizii de rafturi și a le amplasa corect și eficient, pentru ca fiecare centimetru din magazinul sau atelierul meu să fie folosit.

Scanez cu ochi de soacră și observ că nu este o pată sau un firicel de praf. Se curăță foarte bine în profunzime și își păstrează aspectul mult timp. Mi-aș dori și în pivniță sau în cămară asemenea rafturi pentru depozitare sticle și borcane.

Apoi realizez ce greu ar fi la cumpărături fără ajutorul unui carucior supermarket. Am avut experiența asta într-un supermarket micuț, cu puțin mobilier, case de marcat și cărucioare , de Crăciun. Eram atât de mulți cumpărători, încât am fost nevoiți să punem cumpărăturile în sacoșe. La casă a trebuit să scoatem iar obiect cu obiect, apoi, după achitarea mărfii. iar să o așezăm în sacoșă. Am luat produsele la mână de vreo două-trei ori.

Când merg la cumpărături aleg centrul comercial după următoarele criterii:

- rafturi curate și cărucioare supermarket bine întreținute, fără pete;

- masa casa de marcat spațioasă, să nu fiu nevoită să pun produsele unele peste altele și, așa, să se deterioreze;

- prețuri accesibile;

- mărfuri variate și bune.

Un întreprinzător trebuie să știe că va avea succes dacă ține cont de tot ceea ce înseamnă comercializare în condiții decente, iar procesul de vânzare debutează de la parcarea mașinii.

Calitatea produselor este pusă în valoare de aspectul rafturilor, de felul în care arată cărucioarele și pot fi manipulate prin magazin. La fel de important este ca numărul caselor de marcat să fie suficient, iar accestea să fie încăpătoare și să arate perfect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu