duminică, 18 noiembrie 2018

Alege numai anvelope noi și de calitate!

Din proprie experiență vă spun și vă sfătuiesc să utilizați pentru autoturismul personal numai anvelope noi și de calitate și să le înlocuiți la timp atunci când gradul de uzură o cere.

Apropiindu-se sezonul rece și neavând anvelope de iarna, am început să caut, însă prețurile m-au determinat să achiziționez unele second-hand, deoarece bugetul nu îmi permitea la acel moment să cheltui prea mult pentru acest lucru. Deși anvelopele arătau foarte bine și păreau într-o stare ca noi, după nici o săptămână de utlizare mi s-a dovedit că am dat banii, de fapt, pe gunoaiele altora.

Gâlmele apărute și penele numeroase, au făcut ca aceste anvelope să fie inutilizabile și să prezinte un real pericol atât pentru mine și pasagerii mei, cât și pentru ceilalți șoferi, în special pentru faptul că urma iarna, deci asfalt acoperit de gheață și zăpadă.

Astfel, a trebuit să renunț la aceste anvelope și să caut să îmi achiziționez un set, de data asta, nou. După un scurt research pe internet am dat peste Anvelo-One.ro unde am găsit exact ceea ce căutam, mai exact anvelope Continental pentru iarnă. Nici nu am stat pe gânduri și, în mai puțin de un minut, am selectat dimensiunile, lățime, înălțime și diametru, iar comanda a fost plasată.

Spre norocul meu, seara, a doua zi am și reușit să îmi montez noile anvelope pe mașină. Produsele au fost pe stoc, iar eu am comandat dimineața devreme, deci a fost suficient timp pentru a primi noile cauciucuri chiar a doua zi. În plus, comandând de la Anvelo-One.ro, am beneficiat și de transport gratuit deoarece am achiziționat un set de 4.

Anvelopele noi nu se compară cu cele second-hand și, în ceea ce le privește pe cele din urmă, nu prezintă niciun avantaj, chiar dacă prețurile sunt mult mai mici. În timp anvelopele își pierd proprietățile chiar dacă profilul arată impecabil și este foarte important acest aspect al vechimii în special pe timp de iarnă când anvelopele trebuie să fie bune calitativ pentru a face față cu brio condițiilor vitrege ale vremii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu