sâmbătă, 17 noiembrie 2018

Asistență juridică și comercială cu Fabrica de Firme

Fiecare antreprenor are nevoie, din când în când, de ajutor. Indiferent dacă este la începutul drumului în domeniul antreprenoriatului sau cu ani mulți de experiență, anumite treburi administrative îl pot da peste cap pe orice businessman. Asta deoarece birocrația românească, în ceea ce privește anumite proceduri, gen deschiderea unui nou punct de lucru sau documente, cum ar fi acte necesare infiintare firma SRL, dă bătăi de cap până și celor mai experimentați dintre antreprenori. În plus, toată lumea știe că oamenii de afaceri sunt foarte ocupați și, adesea, nu au timp pentru a sta la cozile ce se formează la ghișeele de la diverse instituții publice. Obținerea unui act, a unei aprobări etc. înseamnă a avea multă răbdare, mult timp și acest lucru nu este pe placul majorității antreprenorilor.

Așa că, Fabrica de Firme este soluția pentru a-i scăpa pe oamenii de afaceri, indiferent de anii de activitate, de toată această bătaie de cap. Fabrica de Firme oferă asistență juridică și comercială în foarte multe situații legate de administrație sau contabilitate. De exemplu, pentru tinerii antreprenori, Fabrica de Firme poate ajuta în procesul de infiintare SRL D. SRL D-ul este cea mai cunoscută formă juridică datorită răspunderii limitate a asociaților. Diferența între un SRL D și un SRL este că prima formă este dedicată tinerilor pentru a le stimula spiritul antreprenorial prin scutirea de la plata anumitor taxe. În plus, mai sunt și alte criterii ce trebuie îndeplinite de tinerii oameni de afaceri pentru a-și putea deschide o astfel de firmă.

Pentru cei care au deja o firmă și doresc, de exemplu, să facă o schimbare sediu social, există, de asemenea, echipa profesionistă de la Fabrica de Firme. Tot ce trebuie să facă un om de afaceri, indiferent de serviciul pe care și-l dorește, este să contacteze echipa. În urma unei convorbiri se va stabili o întâlnire la sediul firmei din București. După ce se va stabili serviciul de care clientul are nevoie, unul din consilieri va prelua cazul. Clientul trebuie să îi furnizeze acestuia toate documentele solicitate și va fi necesar să achite un onorariu plus taxele aferente pentru registru sau instituția ce va emite aprobările necesare. După aceea, vor fi cei de la Fabrica de Firme care se vor ocupa de tot și, la final, vor înmâna dosarul rezolvat către client.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu